
Δύο ναυτικοί, μέλη πληρώματος του E/Γ-TAX SPEED RUNNER JET έπεσαν στη θάλασσα ενώ το πλοίο βρίσκεται προσδεδεμένο εντός του λιμένα Πειραιά. Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΝΑΝΠ, οι δύο ναυτικοί παρελήφθησαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διακομίστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Διαβάστε περισσότερα:
Πυρκαγιά σε bulk carrier στην Ινδονησία (βίντεο)
Προσάραξη πλοίου στον ποταμό Σαιντ Λόρενς
Διαβάστε ακόμα:
Άνοδος της Αθήνας/Πειραιά στην κατάταξη των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων
Magda Kopczynska: Τα μέτρα της ΕΕ, οδηγός για τη φιλόδοξη στρατηγική του ΙΜΟ
Σε υψηλό δέκα μηνών οι ναύλοι των LNGCs
Τελευταία ενημέρωση – Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 16.45 (Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Καλά στην υγεία τους οι δύο ναυτικοί
Καλά στην υγεία τους είναι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα δύο μέλη του πληρώματος του ταχύπλοου καταμαράν speed runner jet, που κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στο λιμάνι του Πειραιά, έπεσαν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες από το πλοίο στη θάλασσα.
Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα οι δύο ναυτικοί ένας 55χρονος και ένας 34χρονος μεταφέρθηκαν στο γενικό νοσοκομείο της Νίκαιας. Οπως ανακοινώθηκε από το λιμενικό ο 34χρονος θα λάβει εξιτήριο σήμερα το βράδυ, ενώ ο 55χρονος θα παραμείνει νοσηλευόμενος για προληπτικούς λόγους για ένα 24ωρο.
Σημειώνεται ότι για το συμβάν στο πλαίσιο του αυτοφώρου η εισαγγελία ζήτηση τη σύλληψη του πλοιάρχου, του ύπαρχου και του λοστρόμου του ταχύπλοου καταμαράν.
Τη πλήρη διερεύνηση του περιστατικού με τους δύο ναυτικούς που έπεσαν στη θάλασσα και τη λήψη άμεσων μέτρων ασφαλείας σε όλα τα πλοία της ακτοπλοϊας ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων.
Επίσης, τη διερεύνση του συμβάντος ζητεί και η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕΝΕΝ αναφέροντας ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις “οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο του πλοίου που απαγορεύεται, χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας!”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει την «πράσινη» μετάβασή της, με «αιχμή του δόρατος» τα εναλλακτικά καύσιμα, τα scrubbers φαίνεται να χάνουν την αίγλη τους…
Σε νέα εποχή εισέρχεται ο τερματικός σιδηρομεταλλεύματος Buchanan στη Λιβερία μετά την πρώτη φόρτωση Capesize και συγκεκριμένα του «Navios Gem», σύμφωνα με δεδομένα της…
Στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο της νέας καλωδιακής διασύνδεσης υψηλής τάσης μεταξύ Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας προχωρά ο ΑΔΜΗΕ, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση.…
Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui OSK Lines (MOL) «ρίχνει δίχτυα» στη ναυπηγική βιομηχανία της Ινδίας, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε μια ταχέως…
Ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας και η δασμολογική πολιτική Τραμπ έχουν προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων στη ναυτιλία και στις εμπορικές ροές. Εν μέσω των εν…
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιχειρηματική αποστολή 18 ελληνικών επιχειρήσεων στην Αλγερία, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 3–6 Σεπτεμβρίου 2025 με πρωτοβουλία του Ελληνο-Αφρικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Ανάπτυξης, σε συνεργασία…
Νέα έκθεση αναφορικά με τις ελλείψεις που καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια κυβερνητικών προγραμμάτων επιθεώρησης φορτίων εξέδωσε το World Shipping Council (WSC). Σύμφωνα λοιπόν με…
Η Λιμενική Αρχή του Μόντρεαλ (MPA) και η DP World in Canada, κοινοπραξία μεταξύ της DP World και της La Caisse, επισημοποίησαν τη συνεργασία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ