
Δύο ναυτικοί, μέλη πληρώματος του E/Γ-TAX SPEED RUNNER JET έπεσαν στη θάλασσα ενώ το πλοίο βρίσκεται προσδεδεμένο εντός του λιμένα Πειραιά. Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΝΑΝΠ, οι δύο ναυτικοί παρελήφθησαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διακομίστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Διαβάστε περισσότερα:
Πυρκαγιά σε bulk carrier στην Ινδονησία (βίντεο)
Προσάραξη πλοίου στον ποταμό Σαιντ Λόρενς
Διαβάστε ακόμα:
Άνοδος της Αθήνας/Πειραιά στην κατάταξη των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων
Magda Kopczynska: Τα μέτρα της ΕΕ, οδηγός για τη φιλόδοξη στρατηγική του ΙΜΟ
Σε υψηλό δέκα μηνών οι ναύλοι των LNGCs
Τελευταία ενημέρωση – Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 16.45 (Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Καλά στην υγεία τους οι δύο ναυτικοί
Καλά στην υγεία τους είναι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα δύο μέλη του πληρώματος του ταχύπλοου καταμαράν speed runner jet, που κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στο λιμάνι του Πειραιά, έπεσαν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες από το πλοίο στη θάλασσα.
Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα οι δύο ναυτικοί ένας 55χρονος και ένας 34χρονος μεταφέρθηκαν στο γενικό νοσοκομείο της Νίκαιας. Οπως ανακοινώθηκε από το λιμενικό ο 34χρονος θα λάβει εξιτήριο σήμερα το βράδυ, ενώ ο 55χρονος θα παραμείνει νοσηλευόμενος για προληπτικούς λόγους για ένα 24ωρο.
Σημειώνεται ότι για το συμβάν στο πλαίσιο του αυτοφώρου η εισαγγελία ζήτηση τη σύλληψη του πλοιάρχου, του ύπαρχου και του λοστρόμου του ταχύπλοου καταμαράν.
Τη πλήρη διερεύνηση του περιστατικού με τους δύο ναυτικούς που έπεσαν στη θάλασσα και τη λήψη άμεσων μέτρων ασφαλείας σε όλα τα πλοία της ακτοπλοϊας ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων.
Επίσης, τη διερεύνση του συμβάντος ζητεί και η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕΝΕΝ αναφέροντας ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις “οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο του πλοίου που απαγορεύεται, χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας!”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγρού υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο νέας διεθνούς συνεργασίας μεταξύ του Lloyd’s Register (LR) και του Εθνικού Πανεπιστημίου του Πουσάν (PNU) στη…
Θλίψη σκόρπισε η είδηση της απώλειας 47χρονης ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας, όταν παρασύρθηκε από φορτηγό κατά την έξοδό της από E/Γ-Ο/Γ πλοίο. Η…
H Αμερικανική Ακτοφυλακή (USCG) με πρόσφατη ανακοίνωσή της, υπενθύμισε στη ναυτιλιακή βιομηχανία, τα αυτονόητα. Ότι τα ανταλλακτικά αλλά και τα αναλώσιμα στα διάφορα συστήματα…
Ο συνδυασμός προηγμένων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας με τεχνολογίες πρόωσης που διαθέτουν ελάχιστο ή και μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα αποτελεί πλέον κρίσιμο και αναγκαίο βήμα για…
Το αναθεωρημένο πλαίσιο για την επιβολή τελών σε ναυπηγημένα στην Κίνα πλοία κατέστη γνωστό την περασμένη εβδομάδα. Καθώς η αντίστροφη μέτρηση για τον Οκτώβριο…
Σε μερικώς πτωτική πορεία βρίσκεται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να διαμορφώνεται στα $2.157/FEU την εβδομάδα με πέρας…
Σε νέες στρατηγικές κινήσεις προχώρησε πρόσφατα ο μαλαισιανός κολοσσός Petronas. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Petronas προέβη στην υπογραφή έντεκα μνημονίων συνεργασίας (MoUs),…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ