
Σε ακόμα μια παραγγελία προχώρησε η Latsco, με επικεφαλής τον κ. Πάρι Κασιδόκωστα, ενισχύοντας την παρουσία της και στην αγορά των bulk carriers.
Ειδικότερα, η Latsco στράφηκε στα ιαπωνικά ναυπηγεία Oshima Shipbuilding για την κατασκευή τριών Ultramax bulk carriers, καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει χωρητικότητα 64.000 dwt. Η συγκεκριμένη κίνηση συνάδει με την ευρύτερη στρατηγική του ομίλου Latsco να διαχειρίζεται έναν διαφοροποιημένο στόλο. Η εταιρεία διαθέτει έναν διαφοροποιημένο στόλο από LNG carriers, LPG carriers, δεξαμενόπλοια, bulk carriers και containerships.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Latsco επέλεξε τα ιαπωνικά ναυπηγεία για την πρώτη παραγγελία bulk carriers στην ιστορία της. Η ιαπωνική ναυπηγική τεχνογνωσία στα bulk carriers θεωρείται κορυφαία και επί σειρά δεκαετιών απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας. Τα εν λόγω πλοία μάλιστα θεωρούνται κορυφαίας σχεδίασης και είναι εξοπλισμένα με τεχνολογίες ενεργειακής αποδοτικότητας. Τα τρία Ultramax bulk carriers θα τεθούν υπό τη διαχείριση της Marla Shipmanagement, εταιρεία του ομίλου που εστιάζεται στη διαχείριση bulk carriers και containerships.
Παράλληλα, το ενδιαφέρον της Latsco για διαφοροποίηση του στόλου της έχει ενταθεί τα τελευταία έτη. Άλλωστε, τον Ιούνιο του 2022 η εταιρεία γνωστοποίησε την παραλαβή των VLCCs «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ», πλοία που τιμούν τον ιδρυτή της εταιρείας και τη σύζυγό του.
Τέλος, σύμφωνα με διαθέσιμες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της, η Latsco διαχειρίζεται στόλο 41 πλοίων, αθροιστικής χωρητικότητας 2,7 εκατ. dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ