
Η δανική επενδυτική εταιρεία J. Lauritzen ανακοίνωσε την παραγγελία ενός τρίτου bulk carrier κατανάλωσης μεθανόλης από την ιαπωνική Tsuneishi Shipbuilding, σε μια προσπάθεια επέκτασης της συνεργασίας της με την Cargill, έναν από αμερικανικούς κολοσσούς της αγροτικής βιομηχανίας.
Το νεότευκτο θα είναι αδελφό πλοίο των δύο Kamsarmax bulkers, χωρητικότητας 81.200 dwt, που παρήγγειλε η J. Lauritzen τον Απρίλιο, ενώ και τα τρία πλοία θα ανήκουν εξ ολοκλήρου στη Lauritzen NexGen Shipping και θα τα διαχειρίζεται η Cargill για ελάχιστη περίοδο επτά ετών.
Επιπλέον, θα μπορούν να πετύχουν μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αφού θα τροφοδοτούνται με πράσινη μεθανόλη και βιοντίζελ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας αυξανόμενος αριθμός πλοιοκτητών και διαχειριστών έχουν στραφεί σε πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επιδιώκοντας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Με στόχο τις θαλάσσιες μεταφορές χωρίς εκπομπές άνθρακα έως το 2050, η Cargill, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές πλοίων στον κόσμο, εκτός από τα νεότευκτα πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, επενδύει και σε μια σειρά από ναυτικές τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Τέλος, η εταιρεία διερευνά και άλλες επιλογές πράσινων καυσίμων, όπως η αμμωνία.
Φωτό: J. Lauritzen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ