
Στον αγώνα με έπαθλο τη Hyundai LNG Shipping εισήλθε η Hyundai Merchant Marine, η οποία γνωστοποίησε τον σκοπό της να αποκτήσει τις εταιρείες ΙMM Private Equity και ΙΜΜ Investment, που μαζί ελέγχουν το 100% της Hyundai LNG Shipping.
Η συγκεκριμένη κίνηση της HMM παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι, όπως αναφέρει δημοσίευμα του The Korea Herald, η Hyundai LNG Shipping ανήκε στην HMM έως ότου και πωλήθηκε έναντι $375 εκατ. το 2014, λόγω θεμάτων ρευστότητας. Συνεπώς, εφόσον η HMM επικρατήσει στον αγώνα απόκτησης της Hyundai LNG Shipping, θα είναι σαν να αναιρεί μια απόφαση του παρελθόντος.
Από τον Μάρτιο, περίπου 20 εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση της Hyundai LNG Shipping, από τις οποίες επικρατέστερες θεωρούνται τέσσερις, μία από τις ΗΠΑ, μία από το Ηνωμένο Βασίλειο, μία από την Ελλάδα και μία από τη Δανία.
H Hyundai LNG Shipping αποτελεί τον μεγαλύτερο διαχειριστή υγραεριοφόρων πλοίων στη Νότια Κορέα, με στόλο 16 LNG carriers και 6 LPG carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Η spot ναυλαγορά των LNG carriers παραμένει υπό έντονη πίεση, με τους ναύλους να σημειώνουν περιορισμένες μεταβολές. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ