
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας WinGD έλαβε μια παραγγελία για τον εξοπλισμό τεσσάρων νεότευκτων containerships χωρητικότητας 16.000 TEU με τους πρωτοποριακούς κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης της σειράς 10X92DF-M. Τα εν λόγω πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της COSCO SHIPPING Lines στο κινεζικό ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou) Co. Ltd και θα αποτελούν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξοπλίζονται με τους κινητήρες X92DF-M της WinGD.
Οι κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης των πλοίων θα κατασκευαστούν από τη CSSC CMD στη Σανγκάη, η οποία αναπτύσσει τους εν λόγω κινητήρες σε συνεργασία με τη WinGD. Η COSCO πρόκειται να εξοπλίσει τα τρία πρώτα πλοία της σειράς με κινητήρες X92-B οι οποίοι είναι προετοιμασμένοι για μελλοντική χρήση μεθανόλης ως καύσιμο, έχοντας προγραμματίσει την μετατροπή αυτών για κατανάλωση μεθανόλης πριν από την τελική παράδοση των πλοίων, η οποία υπολογίζεται να ξεκινήσει από το 2025.
Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα είναι από την αρχή εξοπλισμένο με κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης.
Με τη συγκεκριμένη παραγγελία η WinGD θα λανσάρει στην αγορά ένα νέο πακέτο μετατροπής κινητήρων ώστε να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, ανοίγοντας το δρόμο και σε άλλα πλοία που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες X92-B να στραφούν στο εν λόγω ανθρακικά ουδέτερο καύσιμο. Την ίδια στιγμή, η ελβετική εταιρεία αναπτύσσει και κινητήρες κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, στα πλαίσια της δέσμευσής της να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να προετοιμαστούν για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ