
Η D-Marin, ο Όμιλος των premium μαρινών, με την απόκτηση της διαχείρισης της Μαρίνας Πύλου, σε συνεργασία με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε, φέρνει μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ στην ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας. Η D-Marin με τη νέα αυτή συνεργασία σχεδιάζει να δημιουργήσει σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Πύλο, σχεδιασμένες να εμπλουτίσουν την εμπειρία του yachting για τους επισκέπτες από όλη την Ελλάδα αλλά και από διεθνείς προορισμούς.
Αυτή η νέα προσθήκη επεκτείνει το δίκτυο των μαρινών της D-Marin καθώς η Πύλος προστίθεται στις ακόμα τρεις πολυτελείς μαρίνες που διαχειρίζεται η εταιρεία στην Ελλάδα (Ζέα, Γούβια, Λευκάδα) ενώ μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, η D-Marin εισήλθε στην αγορά της Ιταλίας και της Ισπανίας μέσα από την απόκτηση τεσσάρων νέων μαρινών.
Η Μαρίνα Πύλου στρατηγικά τοποθετημένη στον κόλπο του Ναβαρίνου, προστατευμένη από τον άνεμο, έχει χωρητικότητα 129 θέσεων ελλιμενισμού για σκάφη μήκους έως και 30 μέτρα καθώς και για τα τοπικά αλιευτικά σκάφη.
Ο Oliver Dörschuck, CEO της D-Marin, δήλωσε: «Η περιοχή της Μεσσηνίας αποτελεί μία από τις καλύτερες τοποθεσίες yachting στη Μεσόγειο. Μαζί με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε, δεσμευόμαστε απέναντι στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και βάζουμε αυτήν την εξαιρετική τοποθεσία στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού.
Η επένδυση στη Μαρίνα Πύλου θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής με την παροχή περισσότερων χώρων εκδηλώσεων και λοιπών ανέσεων, εστιάζοντας στη βιωσιμότητα και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της. Αξίζει να σημειωθεί πως ο ευρύτερος χώρος της μαρίνας θα είναι προσβάσιμος από το κοινό για να τον απολαμβάνει ελεύθερα. Ο θαλάσσιος τουρισμός και το yachting αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας μελλοντικά.
Την απόφαση της επιλογής της D-Marin και της Τ.Ε.ΜΕΣ ως προτιμώμενων επενδυτών της Μαρίνας Πύλου για τα επόμενα 40 χρόνια έλαβε το Ελληνικό Ταμείο Ανάπτυξης Περιουσιακών Στοιχείων (ΤΑΙΠΕΔ), εταιρεία μέλος του GROWTHFUND – Εθνικού Ταμείου της Ελλάδος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ