
Ο Lloyd’s Register πιστοποίησε με Type Approval το σύστημα ναυτιλιακού αυτοματισμού SHaPoLi (Shaft Power Limitation system EDIT ECO 8 SHaPoLi) της EDIT Automation, με βάση τους κανονισμούς IACS Rec.172 EEXI με τους οποίους καλείται να συμμορφωθεί η παγκόσμια ναυτιλία και τίθενται σε ισχύ το 2023.
Ο EEXI είναι ο Δείκτης Ενεργειακής Αποδοτικότητας των Ενεργών Πλοίων (Energy Efficiency Existing Ship Index – EEXI). Το σύστημα EDIT ECO 8 SHaPoLi ενισχύει τη λειτουργικότητα των πλοίων προκειμένου να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του νέου κανονισμού.
Ο CEO της EDIT Automation Μάρκος Σιγάλας, επισημαίνει πως το σύστημα «είναι απαραβίαστο, αυτόνομο, ακριβές, εύχρηστο κι ευέλικτο. Καταγράφει, επεξεργάζεται και διαχειρίζεται δεδομένα, προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε ναυτιλιακής εταιρείας και είναι το πιο ανταγωνιστικό στην αγορά». Ερωτηθείς εάν το σύστημα θα πιστοποιηθεί και από άλλους νηογνώμονες, ο κύριος Σιγάλας απάντησε πως η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει με άλλους τρείς νηογνώμονες και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Η ελληνική EDIT Automation έχει εξάγει το συγκεκριμένο σύστημα και σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τελεί ως αποκλειστική αντιπρόσωπος της Trelleborg Marine Systems UK Ltd στην Ελλάδα και στην Κύπρο για τους μετρητές ισχύος άξονα (SPM), έχοντας ήδη εγκαταστήσει το σύστημα σε πλοία εξοπλισμένα με μετρητές ισχύος άξονα Trelleborg TSX5, καθώς και άλλων κατασκευαστών, όπως HOPPE, KYMA, LEMAG, TX Marine κ.ά.
Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη για την εγκατάσταση και τη συντήρηση παγκοσμίως των μετρητών ισχύος άξονα (SPM) της Trelleborg Marine Systems UK Ltd και των ροόμετρων (flowmeters) YOKOGAWA – TCB AVGIDIS εγκαθιστώντας τα συνδυαστικά σαν πλήρες σύστημα (Flowmeter – SPM – SHaPoLi) με δυνατότητες μέτρησης, συλλογής και καταγραφής δεδομένων επιδόσεως πλοίου. Η EDIT Automation είναι η μόνη Εξουσιοδοτημένη και Πιστοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα για την πώληση και εγκατάσταση:
– TSX5 Shaft Power Meter.
– SHaPoLi “EDIT ECO 8”.
– Yokogawa Flow Meter.
H συνδυασμένη εγκατάσταση των παραπάνω συστημάτων στα ελληνικά ναυπηγεία και λιμάνια από την ομάδα της EDIT Automation, μειώνει το κόστος εργασίας κατά 1/5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προς όφελος των ναυτιλιακών εταιρειών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καθοριστική σημασία της ναυτιλιακής βιομηχανίας για το παγκόσμιο εμπόριο και την οικονομία, αλλά και στην έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, εστιάστηκε ο René Kofod-Olsen, CEO…
Ένα νέο βήμα στη θαλάσσια ενεργειακή μετάβαση κάνουν η ABB και η SwitcH2, συνδυάζοντας τεχνολογία ηλεκτρόλυσης μεγάλης κλίμακας με συστήματα πλήρως αυτοματοποιημένης διαχείρισης ενέργειας.…
Η μετάβαση προς τα έξυπνα και ενεργειακά αποδοτικά πλοία επιταχύνεται, καθώς η HD Hyundai έλαβε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για το VesselWise από…
Στη λίστα προτεραιοτήτων της νιγηριανής κυβέρνησης συμπεριλαμβάνεται η ενίσχυση του ρόλου της χώρας ως βασικού «παίκτη» στον χάρτη της παγκόσμιας παραγωγής πετρελαίου. Η επιδίωξη…
Σημάδια επιβράδυνσης της καθοδικής πορείας παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους ωστόσο να υποχωρούν για 17η διαδοχική εβδομάδα.…
Σε κλίμα εορταστικής ατμόσφαιρας, λίγες ώρες μετά την έναρξη της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς και τον συμβολικό εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του…
Από τις 14 Οκτωβρίου 2025, οι ΗΠΑ θα επιβάλλουν λιμενικά τέλη σε πλοία που ανήκουν ή διαχειρίζονται από κινεζικές εταιρείες, καθώς και σε πλοία…
Η ισραηλινή κυβέρνηση ανακοίνωσε τις πρώτες ώρες σήμερα ότι ενέκρινε την πρώτη φάση της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας και απελευθέρωσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ