
Η εταιρεία EDIT Automation, με 30 χρόνια εξειδίκευσης στη ναυτιλία, ανέπτυξε το σύστημα ναυτιλιακού αυτοματισμού SHaPoLi “EDIT ECO 8”, πιστοποιημένο από τον Lloyd’s Register με βάση τους κανονισμούς IACS Rec.172 EEXI.
Είναι απαραβίαστο, αυτόνομο, υπολογίζει την δύναμη της Κ/Μ του πλοίου σε πραγματικό χρόνο και προειδοποιεί το πλήρωμα όταν το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο έχει ξεπεραστεί, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις του κανονισμού EEXI.
Ο συναγερμός μπορεί να παρακαμφθεί με την χρήση κωδικού σε περίπτωση διαφορετικών καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης που καταγράφονται και αποθηκεύονται άμεσα.
Υπερέχει του ανταγωνισμού διότι:
1. Το EDIT ECO 8 μπορεί να συνδεθεί με διαφορετικούς τύπους μετρητών ισχύος άξονα ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
2. Το EDIT ECO 8 μπορεί να εγκατασταθεί εύκολα και πολύ γρήγορα από το πλήρωμα του πλοίου υπό τις οδηγίες της EDIT καθώς πρόκειται για μονάδα “Plug and Play”, διατηρώντας την ισχύ της εγγύησης.
3. Το EDIT ECO 8 είναι η μικρότερη μονάδα με αρχικές διαστάσεις 96χλστ x 96χλστ, χωρίς πρόσθετα πλαίσια.
4. Το EDIT ECO 8 μπορεί να συνδεθεί με ροόμετρα Yokogawa ακόμη και όταν χρησιμοποιείται η μικρότερη μονάδα.
5. Το EDIT ECO 8 μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις απεικόνισης, καταγραφής και ελέγχου της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας προκειμένου να πληροί τις απαιτήσεις του κανονισμού.
6. Το EDIT ECO 8 δίνει τη δυνατότητα στα γραφεία των ναυτιλιακών εταιρειών να παρακολουθούν άμεσα τις καταγραφές και χωρίς επιπλέον χρέωση.
7. Το EDIT ECO 8 είναι μια μονάδα οθόνης αφής All-in-One (Οθόνη – Υπολογιστής – Συσκευή καταγραφής δεδομένων – Συσκευή επεξεργασίας δεδομένων – Controller).
8. Το EDIT ECO 8 είναι απλό, ακριβές και παρέχει άμεση πρόσβαση στην ισχύ της Κ/Μ.
9. Το EDIT ECO 8 οικονομικά αποδοτικό.
Η EDIT Automation είναι η μόνη Εξουσιοδοτημένη και Πιστοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα για την πώληση και εγκατάσταση:
– TSX5 Shaft Power Meter (αρχική τιμή 8.500e).
– SHaPoLi “EDIT ECO 8” (αρχική τιμή 1.790e).
– Yokogawa Flow Meter.
H συνδυασμένη εγκατάσταση των παραπάνω συστημάτων στα ελληνικά ναυπηγεία και λιμάνια από την ομάδα της EDIT Automation, μειώνει το κόστος εργασίας κατά 1/5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προς όφελος των ναυτιλιακών εταιρειών.
Το σύστημα θα πιστοποιηθεί και από άλλους τρείς νηογνώμονες μέχρι το τέλος του έτους 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ