
Η εταιρεία EDIT Automation, με 30 χρόνια εξειδίκευσης στη ναυτιλία, ανέπτυξε το σύστημα ναυτιλιακού αυτοματισμού SHaPoLi “EDIT ECO 8”, πιστοποιημένο από τον Lloyd’s Register με βάση τους κανονισμούς IACS Rec.172 EEXI.
Είναι απαραβίαστο, αυτόνομο, υπολογίζει την δύναμη της Κ/Μ του πλοίου σε πραγματικό χρόνο και προειδοποιεί το πλήρωμα όταν το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο έχει ξεπεραστεί, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις του κανονισμού EEXI.
Ο συναγερμός μπορεί να παρακαμφθεί με την χρήση κωδικού σε περίπτωση διαφορετικών καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης που καταγράφονται και αποθηκεύονται άμεσα.
Υπερέχει του ανταγωνισμού διότι:
1. Το EDIT ECO 8 μπορεί να συνδεθεί με διαφορετικούς τύπους μετρητών ισχύος άξονα ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
2. Το EDIT ECO 8 μπορεί να εγκατασταθεί εύκολα και πολύ γρήγορα από το πλήρωμα του πλοίου υπό τις οδηγίες της EDIT καθώς πρόκειται για μονάδα “Plug and Play”, διατηρώντας την ισχύ της εγγύησης.
3. Το EDIT ECO 8 είναι η μικρότερη μονάδα με αρχικές διαστάσεις 96χλστ x 96χλστ, χωρίς πρόσθετα πλαίσια.
4. Το EDIT ECO 8 μπορεί να συνδεθεί με ροόμετρα Yokogawa ακόμη και όταν χρησιμοποιείται η μικρότερη μονάδα.
5. Το EDIT ECO 8 μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις απεικόνισης, καταγραφής και ελέγχου της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας προκειμένου να πληροί τις απαιτήσεις του κανονισμού.
6. Το EDIT ECO 8 δίνει τη δυνατότητα στα γραφεία των ναυτιλιακών εταιρειών να παρακολουθούν άμεσα τις καταγραφές και χωρίς επιπλέον χρέωση.
7. Το EDIT ECO 8 είναι μια μονάδα οθόνης αφής All-in-One (Οθόνη – Υπολογιστής – Συσκευή καταγραφής δεδομένων – Συσκευή επεξεργασίας δεδομένων – Controller).
8. Το EDIT ECO 8 είναι απλό, ακριβές και παρέχει άμεση πρόσβαση στην ισχύ της Κ/Μ.
9. Το EDIT ECO 8 οικονομικά αποδοτικό.
Η EDIT Automation είναι η μόνη Εξουσιοδοτημένη και Πιστοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα για την πώληση και εγκατάσταση:
– TSX5 Shaft Power Meter (αρχική τιμή 8.500e).
– SHaPoLi “EDIT ECO 8” (αρχική τιμή 1.790e).
– Yokogawa Flow Meter.
H συνδυασμένη εγκατάσταση των παραπάνω συστημάτων στα ελληνικά ναυπηγεία και λιμάνια από την ομάδα της EDIT Automation, μειώνει το κόστος εργασίας κατά 1/5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προς όφελος των ναυτιλιακών εταιρειών.
Το σύστημα θα πιστοποιηθεί και από άλλους τρείς νηογνώμονες μέχρι το τέλος του έτους 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε νέα παραγγελία, αυτή τη φορά την πρώτη για containerships, προχωρά η W Marine, συμφερόντων του κ. Γιάννη Σαραντίτη. Την είδηση επιβεβαίωσε ο κ.…
Τα κρατικά διυλιστήρια της Ινδίας σταμάτησαν να αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο την περασμένη εβδομάδα, καθώς οι εκπτώσεις μειώθηκαν αυτόν τον μήνα, ενώ ο Αμερικανός Πρόεδρος…
Με «σπασμένα τα φρένα» συνεχίζονται οι παραδόσεις νεότευκτων ελληνόκτητων πλοίων κατά τη διάρκεια του 2025, με την Performance Shipping να παίρνει τη «σκυτάλη». Συγκεκριμένα,…
Τουλάχιστον 16 πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου ακυρώθηκαν σήμερα 31 Ιουλίου, μία ημέρα αφού προβλήματα στο σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας…
Καθώς το μεγαλεπήβολο deal πώλησης των λιμένων της CK Hutchison δεν έχει ακόμη τελεσφορήσει, η εμφάνιση ενός νέου «μνηστήρα» φαίνεται να προσδίδει νέα τροπή…
Η συμμαχία Gemini των εταιρειών Maersk και Hapag-Lloyd συνιστά μία από τις πιο αξιόπιστες συμμαχίες ως προς την έγκαιρη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σημειώνει η Xeneta.…
Εν μέσω ενός περιβάλλοντος αυξημένου εμπορικού προστατευτισμού, με κυρώσεις να επιβάλλονται με επίκεντρο τις θαλάσσιες μεταφορές, νηολόγια που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν στην…
Η επέκταση του χαρτοφυλακίου έργων LNG της Venture Global συνεχίζεται με σταθερά βήματα, με τον αμερικανικό κολοσσό να ανακοινώνει μια απόφαση-ορόσημο για τις εξαγωγές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ