Υψηλή διαφαίνεται η πρόσφατη δραστηριότητα στη second-hand αγορά των bulk carriers, παρότι στο σύνολο οι αγοραπωλησίες των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου είναι ελαφρώς μειωμένες σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, περισσότερα από δέκα bulk carriers άλλαξαν πρόσφατα χέρια, εκ των οποίων μάλιστα τα τέσσερα αποκτήθηκαν από Έλληνες. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο Capesizes, το ένα ναυπηγημένο στην Ιαπωνία το 2012 και το άλλο στη Νότια Κορέα το 2010, και για δύο Panamaxes, ναυπηγημένα στην Κίνα το 2013 και το 2005.
Τα τέσσερα bulk carriers πέρασαν στα χέρια των Ελλήνων έναντι αθροιστικά περίπου $87 εκατ., ενώ την ίδια ώρα βραχυπρόθεσμα εκτιμάται μερική ανάκαμψη στην αγορά των bulk carriers με επίκεντρο την Κίνα.