
Αυξημένη παρουσιάστηκε η παραγωγή χάλυβα κατά τον Σεπτέμβριο του 2022, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους, σύμφωνα με την World Steel Association.
Πιο συγκεκριμένα, η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα στις 64 χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή ήταν 151,7 εκατ., αυξημένη δηλαδή κατά 3,7% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2021.
Όσον αφορά την παραγωγή ανά περιοχή, για την ίδια περίοδο, η παραγωγή της Αφρικής αυξήθηκε κατά 1%, στους 1,4 εκατ. τόνους. Η παραγωγή της Ασίας και της Ωκεανίας έφτασε τους 113 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση 10,6%. Τα 27 κράτη-μέλη της ΕΕ παρήγαγαν 10,7% λιγότερο χάλυβα από τον Σεπτέμβριο του 2021, φτάνοντας τους 10,7 εκατ. τόνους. Την ίδια στιγμή, τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη σημείωσαν και αυτά μειωμένη παραγωγή κατά 18,6%, πέφτοντας στους 3,4 εκατ. τόνους. Η παραγωγή στη Μέση Ανατολή αυξήθηκε κατά 15,4%, στους 3,8 εκατ. τόνους. Στη Βόρεια Αμερική, η παραγωγή ήταν μειωμένη κατά 7,6%, φτάνοντας τους 9,1 εκατ. τόνους. Στην περιοχή της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών, η παραγωγή χάλυβα σημείωσε τη μεγαλύτερη μείωση κατά 21,9%, πέφτοντας στους 6,7 εκατ. τόνους. Επιπλέον, στη Νότια Αμερική παρήχθησαν 3,5 εκατ. τόνοι, 9,6% λιγότεροι από τον Σεπτέμβριο του 2021.
Τέλος, οι δέκα κορυφαίες χώρες στην παραγωγή χάλυβα για τον Σεπτέμβριο του 2022 ήταν η Κίνα (87 εκατ. τόνοι), η Ινδία (9,9 εκατ. τόνοι), η Ιαπωνία (7,1 εκατ. τόνοι), οι ΗΠΑ (6,6 εκατ. τόνοι), η Ρωσία (εκτιμήσεις για 5,7 εκατ. τόνους), η Νότια Κορέα (4,6 εκατ. τόνοι), η Γερμανία (2,8 εκατ. τόνοι) και τέλος η Τουρκία (2,7 εκατ. τόνοι), η Βραζιλία (2,7 εκατ. τόνοι) και το Ιράν (2,7 εκατ. τόνοι). Οι μεταβολές στην παραγωγή των δέκα κορυφαίων χωρών παρουσιάζονται στον ακόλουθο πίνακα:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ