
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä συνεργάστηκε με την εταιρεία κρουαζιέρας Holland America Line, θυγατρική της Carnival Corporation, και την ολλανδική GoodFuels, παγκόσμιο ηγέτη στον κλάδο των βιώσιμων βιοκαυσίμων, προκειμένου να διεξαγάγουν από κοινού δοκιμές ναυτιλιακών βιοκαυσίμων σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι τρεις εταίροι δοκίμασαν ένα μείγμα βιοκαυσίμου, το οποίο αποτελείται κατά 70% από ντίζελ και 30% από βιοκαύσιμο, καθώς και ένα μείγμα 100% βιοκαυσίμου, προκειμένου να εξετάσουν την επίδρασή τους στη συνολική απόδοση του κινητήρα και στα επίπεδα των παραγόμενων εκπομπών.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε έναν κινητήρα Wärtsilä ZA40, ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο πλοίο «Volendam» της Holland America Line. Αν και στο παρελθόν έχουν πραγματοποιηθεί και άλλες δοκιμές με μείγματα χαμηλότερης περιεκτικότητας βιοκαυσίμου, πρόκειται για την πρώτη φορά που η Wärtsilä εξετάζει τη χρήση 100% βιοκαυσίμου σε ένα κρουαζιερόπλοιο.
Η Wärtsilä ανέλαβε την προετοιμασία των πρωτοκόλλων των δοκιμών, την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των δοκιμών των καυσίμων και των λιπαντικών, καθώς και την επίβλεψη των δοκιμών και την πραγματοποίηση αναλύσεων μετά το πέρας αυτών, προκειμένου να αξιολογηθεί η απόδοση του κινητήρα και να μετρηθούν τα επίπεδα των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx).
Οι δοκιμές βιοκαυσίμων υποστηρίζουν την περιβαλλοντική στρατηγική της Carnival Corporation, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη στροφή σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως το LNG και τα βιοκαύσιμα, αλλά και σε τεχνολογίες όπως οι μπαταρίες και οι κυψέλες καυσίμου, καθώς και τη μείωση των εκπομπών βλαβερών σωματιδίων κατά 50% έως το 2030, φιλοδοξώντας να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ