
Μικρή θα είναι η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από την καύση ορυκτών καυσίμων, κατά το 2022, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση του Fatih Birol, Executive Director του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας.
Με tweet του ο κ. Birol παρουσιάζει μια ανάλυση, η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της έρευνας του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, που αναμένεται να δημοσιευτεί εντός των επομένων ημερών.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανάλυση, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από την καύση ορυκτών καυσίμων θα αυξηθούν κατά 1% το 2022. Η αύξηση αυτή είναι πολύ μικρότερη συγκριτικά με την αύξηση που είχαν καταγράψει οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2021.
Παρουσιάζοντας τα δεδομένα σε όρους ποσότητας, οι εκπομπές εκτιμάται πως φέτος θα αυξηθούν κατά σχεδόν 300 εκατ. τόνους, φτάνοντας τους 33,8 δισ. τόνους συνολικά. Το 2021, οι εκπομπές είχαν αυξηθεί κατά 2 δισ. τόνους, ως απόρροια της αναπροσαρμογής των οικονομιών στην κανονικότητα, μετά τις διαταραχές που προκάλεσε η πανδημία.
Σύμφωνα με την ανάλυση, η μικρή εκτιμώμενη αύξηση οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στη χρήση ενναλακτικών πηγών ενέργειας, ιδίως από τις χώρες που επιθυμούν να απεξαρτηθούν από τα ρωσικά προϊόντα ενέργειας. Η ηλιακή και η αιολική ενέργεια καλύπτουν αρκετά κενά που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά, όπως ανέφερε επιπλέον ο κ. Fatih Birol, ενώ οι εκπομπές αυξάνονται με πολύ μικρό ρυθμό, δημιουργώντας αισθήματα αισιοδοξίας στον κλάδο.
NEW Global CO2 emissions from energy are set to grow this year by close to 300 megatonnes – only a fraction of the almost 2 gigatonne rise in 2021
This defies expectations the global energy crisis would lead to a big jump in emissions
Read more ➡ https://t.co/ZG3wU7loOr pic.twitter.com/QZfFDQPRcY
— Fatih Birol (@fbirol) October 19, 2022
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ