
Εν μέσω της πανδημίας Covid-19, ο κλάδος της κρουαζιέρας ήταν από αυτούς που υπέστησαν τις σημαντικότερες ζημίες, καθώς για σχεδόν δύο χρόνια η αγορά βρισκόταν σε αδράνεια.
Σύμφωνα με δεδομένα του Cruise Industry News, οι επιδράσεις στην αγορά κρουαζιέρας συνεχίζονται, καθώς το 2022 αποτελεί έτος ρεκόρ για τις διαλύσεις τους. Πιο συγκεκριμένα, σε δεκαπέντε ανέρχεται ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που έχουν πουληθεί προς διάλυση κατά τη διάρκεια του έτους.
Το γεγονός αυτό αποτελεί μέρος της αυξητικής τάσης των διαλύσεων κρουαζιερόπλοιων κατά τα τρία τελευταία χρόνια, καθώς από την έναρξη της πανδημίας, το 2020, τα πρώτα πλοία που οδηγήθηκαν σε διάλυση ήταν μόλις εννέα και το 2021 ο συνολικός αριθμός διαλύσεων για το έτος ανήλθε σε έντεκα, παρόλο που το 2019 είχε διαλυθεί μόλις ένα κρουαζιερόπλοιο.
Ωστόσο, η αυξημένη τάση στις διαλύσεις κρουαζιερόπλοιων ενδέχεται να μην οφείλεται μόνο στην πανδημία, καθώς οι περιβαλλοντικές πιέσεις που επικρατούν στην αγορά δημιουργούν την ανάγκη για νέα, φιλικότερα πλοία.
Φωτό: PAOLO ZEGGIO/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ