
Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο κλάδος των μεταφορών στη Νότια Αφρική, με τους εργαζομένους των λιμανιών και των εμπορευματικών σιδηροδρόμων να έχουν παύσει τις εργασίες τους, προχωρώντας σε αιτήματα για την αύξηση των απολαβών τους.
Παρά τις προσπάθειες διαπραγματεύσεων, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν για έκτη μέρα την απεργία, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμα η χρυσή τομή με τη διαχειρίστρια εταιρεία Transnet.
Όπως δήλωσε ο Thulas Nxesi, υπουργός Εργασίας της χώρας, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο, ωστόσο τα δύο μέρη είναι προσηλωμένα στην εύρεση μιας φιλικής λύσης, ενώ εξετάζονται προτάσεις όσο οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.
Η Transnet, εταιρία διαχείρισης των βιομηχανικών λιμένων, των δικτύων εμπορευματικών σιδηροδρόμων και των αγωγών καυσίμων της Ν. Αφρικής, κήρυξε ανωτέρα βία για τις μεταφορές λόγω της απεργίας των εργαζομένων.
Παρά την οκταπλάσια αύξηση των εξαγωγών άνθρακα προς την Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η κατάσταση που επικρατεί ενδέχεται να επηρεάσει τις εξαγωγές της χώρας σε μεγάλο βαθμό, καθώς ήδη περιορίζονται οι εξαγωγές άλλων χύδην εμπορευμάτων, όπως το σιδηρομετάλλευμα και το μαγγάνιο με τους κύριους παραγωγούς να προειδοποιούν για μείωση των εξαγωγών μεγαλύτερη του 50%.
Οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας της Transnet, αναμένεται να κοστίσουν στην βιομηχανία εξόρυξης της Νότιας Αφρικής έως και $2,8 εκατ., ενώ η απεργία κοστίζει συνολικά στην οικονομία περίπου $330 εκατ./ημέρα, όπως ανέφερε στο Bloomberg ο Busi Mavuso, διευθύνων σύμβουλος του Business Leadership South Africa.
Τέλος, η Catherine Larkin, εκπρόσωπος του South African Association of Freight Forwarders, δήλωσε πως οι ναυλωτές αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές μέσω της γειτονικής Μοζαμβίκης και της Ναμίμπια, για την μεταφορά των εμπορευμάτων τους, παρακάμπτοντας τα λιμάνια της Ν. Αφρικής
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ