
Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο κλάδος των μεταφορών στη Νότια Αφρική, με τους εργαζομένους των λιμανιών και των εμπορευματικών σιδηροδρόμων να έχουν παύσει τις εργασίες τους, προχωρώντας σε αιτήματα για την αύξηση των απολαβών τους.
Παρά τις προσπάθειες διαπραγματεύσεων, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν για έκτη μέρα την απεργία, καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμα η χρυσή τομή με τη διαχειρίστρια εταιρεία Transnet.
Όπως δήλωσε ο Thulas Nxesi, υπουργός Εργασίας της χώρας, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο, ωστόσο τα δύο μέρη είναι προσηλωμένα στην εύρεση μιας φιλικής λύσης, ενώ εξετάζονται προτάσεις όσο οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.
Η Transnet, εταιρία διαχείρισης των βιομηχανικών λιμένων, των δικτύων εμπορευματικών σιδηροδρόμων και των αγωγών καυσίμων της Ν. Αφρικής, κήρυξε ανωτέρα βία για τις μεταφορές λόγω της απεργίας των εργαζομένων.
Παρά την οκταπλάσια αύξηση των εξαγωγών άνθρακα προς την Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η κατάσταση που επικρατεί ενδέχεται να επηρεάσει τις εξαγωγές της χώρας σε μεγάλο βαθμό, καθώς ήδη περιορίζονται οι εξαγωγές άλλων χύδην εμπορευμάτων, όπως το σιδηρομετάλλευμα και το μαγγάνιο με τους κύριους παραγωγούς να προειδοποιούν για μείωση των εξαγωγών μεγαλύτερη του 50%.
Οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας της Transnet, αναμένεται να κοστίσουν στην βιομηχανία εξόρυξης της Νότιας Αφρικής έως και $2,8 εκατ., ενώ η απεργία κοστίζει συνολικά στην οικονομία περίπου $330 εκατ./ημέρα, όπως ανέφερε στο Bloomberg ο Busi Mavuso, διευθύνων σύμβουλος του Business Leadership South Africa.
Τέλος, η Catherine Larkin, εκπρόσωπος του South African Association of Freight Forwarders, δήλωσε πως οι ναυλωτές αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές μέσω της γειτονικής Μοζαμβίκης και της Ναμίμπια, για την μεταφορά των εμπορευμάτων τους, παρακάμπτοντας τα λιμάνια της Ν. Αφρικής
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…

Τη χρηματοδότηση της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου συστήματος γεωεντοπισμού για όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες αναλαμβάνει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του…

Αλλαγές στην ηγεσία του φορέα εκπροσώπησης των Ευρωπαίων Εφοπλιστών, της ECSA θα υπάρξουν από την 1η Ιανουαρίου 2026, με έντονο το ελληνικό «χρώμα». Συγκεκριμένα,…

Σε μία από τις σημαντικότερες κινήσεις εξωστρέφειας στην ιστορία της, η Sembcorp ανακοίνωσε την εξαγορά της αυστραλιανής Alinta Energy έναντι Enterprise $4,32 δισ., σύμφωνα…

Η ταχεία πρόοδος των ψηφιακών τεχνολογιών και της τηλεμετρίας εισάγει μια νέα εποχή για την κλάση πλοίων, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο ασφαλείς, «έξυπνες»…

Ξεκινούν οι πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου, συνολικού ύψους 22.160.000 ευρώ, για κατοίκους και επιχειρήσεις νησιών, μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων και την εκκαθάριση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ