
Η ΜAN Energy Solutions υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), στο πλαίσιο του οποίου θα πραγματοποιήσει μετασκευή ενός κινητήρα MAN 48/60, προκειμένου να καταναλώνει, εκτός από ντίζελ, και μεθανόλη ως καύσιμο.
Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε στάδια, με το τρίτο και τελευταίο από αυτά να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και την παράδοση του κινητήρα στην NCLH για την έναρξη της εμπορικής του χρήσης.
Ο Bernd Siebert, επικεφαλής του τμήματος μετασκευών και αναβαθμίσεων της MAN PrimeServ, ανέφερε σχετικά: «Στη MAN Energy Solutions κατανοούμε την ανάγκη για τη δημιουργία συμμαχιών στον δρόμο προς την επίτευξη της απανθρακοποίησης. Η NCLH αποτελεί έναν μακροχρόνιο συνεργάτη, με τον οποίο έχουμε υλοποιήσει και άλλα έργα στο παρελθόν, ενώ στο πλαίσιο του εν λόγω σημαντικού εγχειρήματος αποτελεί την πρώτη εταιρεία από τον κλάδο της κρουαζιέρας με την οποία επιλέξαμε να συνεργαστούμε. Ως καύσιμο, η μεθανόλη εξελίσσεται γρήγορα σε μια καθαρή, αποδοτική και ασφαλή λύση, η οποία παρέχει μια δίοδο προς την απανθρακοποίηση, καθώς προσφέρει σημαντική μείωση των παραγόμενων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και ανθρακική ουδετερότητα όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Το νέο μνημόνιο υπογραμμίζει την αμοιβαία δέσμευσή μας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τον δρόμο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας όχι μόνο στον κλάδο της κρουαζιέρας, αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ