
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις σε λιμένες πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα, με πιο πρόσφατο παράδειγμα εκείνο του λιμένα του Λίβερπουλ. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 500 λιμενεργάτες ψήφισαν υπέρ μιας απεργίας που στοχεύει στη διεκδίκηση καλύτερων απολαβών και στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Σύμφωνα με το Reuters, οι εργαζόμενοι της Mersey Docks and Harbour Company (MDHC), που αποτελεί μέρος του ομίλου Peel Ports ‒του δεύτερου μεγαλύτερου ομίλου διαχείρισης λιμένων στο Ηνωμένο Βασίλειο‒, ψήφισαν υπέρ της απεργίας σε ποσοστό 99%.
Επιπλέον, με αφορμή τη στασιμότητα των μισθολογικών απολαβών εν μέσω του πληθωρισμού που ταλανίζει την οικονομία, έχει εκφραστεί η επιθυμία περαιτέρω απεργιακών κινητοποιήσεων στις εφοδιαστικές αλυσίδες, και πιο συγκεκριμένα στις σιδηροδρομικές μεταφορές και στις αερομεταφορές.
Από την άλλη, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου Peel Ports, κατατέθηκε πρόταση για περαιτέρω αύξηση των απολαβών κατά 7%, έπειτα από αύξηση 4,5% πέρυσι. Η πρόταση περιλαμβάνει, επίσης, βελτιώσεις όσον αφορά τις βάρδιες των εργαζομένων και τις συντάξεις.
Παράλληλα, ο Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, σε πρόσφατη ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σημείωσε πως απεργιακές κινητοποιήσεις στους λιμένες του Φελιξστόου και του Λίβερπουλ δύνανται να προκαλέσουν επιπτώσεις για την Ευρώπη. Ειδικότερα, εάν πραγματοποιηθούν απεργίες στα βρετανικά λιμάνια, φορτία που προορίζονται για το Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει αναγκαστικά να μεταφορτωθούν στην Αμβέρσα, στο Ρότερνταμ ή σε άλλα κύρια ευρωπαϊκά λιμάνια, με συνέπεια την περαιτέρω συμφόρηση σε αυτά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Τις απευθείας πτήσεις της από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΔΑ) στην πόλη Τσενγκτού μέσω Κωνσταντινούπολης, τέσσερις φορές την εβδομάδα, ξεκίνησε η Sichuan Airlines. Η…
Υπέρτιτλος: Ραγδαία άνοδος των εισαγωγών ντίζελ της Ευρώπης και «χαμόγελα» για τα product tankers Καθώς η ζήτηση για ενέργεια στην Ευρώπη εντείνεται κατά τους…
Το μεγαλύτερο ταμείο της Νορβηγίας, το KLP, ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται πλέον με δύο εταιρείες που πωλούν εξοπλισμό στον ισραηλινό στρατό, καθώς αυτός…
Για δεκαετίες, ο άνθρακας ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος των εξαγωγών εμπορευμάτων της Αυστραλίας, προτού χάσει την πρώτη θέση από το σιδηρομετάλλευμα. Πλέον, κινδυνεύει να…
Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων για το 2024 και τις νέες λίστες επιδόσεων των Flag states και των αναγνωρισμένων διεθνών ναυτιλιακών οργανισμών δημοσίευσε το Paris…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ