
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) και τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding και Mitsui E&S Shipbuilding πρόκειται να συμμετάσχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα, το οποίο αφορά την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός ποντοπόρου υγραεριοφόρου πλοίου που θα καταναλώνει ως κύριο καύσιμο αμμωνία.
Το εν λόγω πλοίο, το οποίο θα προορίζεται για τη μεταφορά αμμωνίας και LPG, θα διαθέτει κύρια μηχανή, η οποία θα καταναλώνει κυρίως αμμωνία, στοχεύοντας στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Σύμφωνα με τους τρεις εταίρους, ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου θα προσφέρει μεγάλη επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς θα μπορεί να καταπλέει σε λιμάνια εισαγωγών και εξαγωγών τόσο αμμωνίας όσο και LPG, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να επιχειρεί σε ένα ευρύ φάσμα θαλάσσιων διαδρομών.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό του πρώτου «ποντοπόρου πλοίου μηδενικών καθαρών εκπομπών», προγραμματίζοντας την παράδοσή του γύρω στο 2026.
Τον περασμένο χρόνο, η MOL αποφάσισε να επανενταχθεί στον κλάδο της θαλάσσιας μεταφοράς αμμωνίας μετά από σχεδόν πέντε χρόνια απουσίας. Ο ιαπωνικός κολοσσός ένωσε επίσης τις δυνάμεις του με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding και Mitsubishi Shipbuilding για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας μεγάλου μεγέθους, το οποίο επίσης θα καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο.
Φωτό: www.mol.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ