Ιαπωνική σύμπραξη για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υγραεριοφόρου πλοίου

Ιαπωνική σύμπραξη για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υγραεριοφόρου πλοίου

77
Ιαπωνική σύμπραξη για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου υγραεριοφόρου πλοίου

Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) και τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding και Mitsui E&S Shipbuilding πρόκειται να συμμετάσχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα, το οποίο αφορά την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός ποντοπόρου υγραεριοφόρου πλοίου που θα καταναλώνει ως κύριο καύσιμο αμμωνία.

Το εν λόγω πλοίο, το οποίο θα προορίζεται για τη μεταφορά αμμωνίας και LPG, θα διαθέτει κύρια μηχανή, η οποία θα καταναλώνει κυρίως αμμωνία, στοχεύοντας στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Σύμφωνα με τους τρεις εταίρους, ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου θα προσφέρει μεγάλη επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς θα μπορεί να καταπλέει σε λιμάνια εισαγωγών και εξαγωγών τόσο αμμωνίας όσο και LPG, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να επιχειρεί σε ένα ευρύ φάσμα θαλάσσιων διαδρομών.

22079-5

Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό του πρώτου «ποντοπόρου πλοίου μηδενικών καθαρών εκπομπών», προγραμματίζοντας την παράδοσή του γύρω στο 2026.

Τον περασμένο χρόνο, η MOL αποφάσισε να επανενταχθεί στον κλάδο της θαλάσσιας μεταφοράς αμμωνίας μετά από σχεδόν πέντε χρόνια απουσίας. Ο ιαπωνικός κολοσσός ένωσε επίσης τις δυνάμεις του με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding και Mitsubishi Shipbuilding για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας μεγάλου μεγέθους, το οποίο επίσης θα καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο.

Φωτό: www.mol.co.jp

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.