
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) και τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding και Mitsui E&S Shipbuilding πρόκειται να συμμετάσχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα, το οποίο αφορά την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός ποντοπόρου υγραεριοφόρου πλοίου που θα καταναλώνει ως κύριο καύσιμο αμμωνία.
Το εν λόγω πλοίο, το οποίο θα προορίζεται για τη μεταφορά αμμωνίας και LPG, θα διαθέτει κύρια μηχανή, η οποία θα καταναλώνει κυρίως αμμωνία, στοχεύοντας στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Σύμφωνα με τους τρεις εταίρους, ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου θα προσφέρει μεγάλη επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς θα μπορεί να καταπλέει σε λιμάνια εισαγωγών και εξαγωγών τόσο αμμωνίας όσο και LPG, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να επιχειρεί σε ένα ευρύ φάσμα θαλάσσιων διαδρομών.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό του πρώτου «ποντοπόρου πλοίου μηδενικών καθαρών εκπομπών», προγραμματίζοντας την παράδοσή του γύρω στο 2026.
Τον περασμένο χρόνο, η MOL αποφάσισε να επανενταχθεί στον κλάδο της θαλάσσιας μεταφοράς αμμωνίας μετά από σχεδόν πέντε χρόνια απουσίας. Ο ιαπωνικός κολοσσός ένωσε επίσης τις δυνάμεις του με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding και Mitsubishi Shipbuilding για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας μεγάλου μεγέθους, το οποίο επίσης θα καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο.
Φωτό: www.mol.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ