
Σε χαμηλά επίπεδα έχουν παραμείνει οι διαλύσεις εμπορικών πλοίων εντός του έτους, παρά το γεγονός ότι οι διαλύσεις δεξαμενόπλοιων βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της VesselsValue, από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Μάιο πωλήθηκαν προς διάλυση 118 bulk carriers, tankers, gas carriers, τα 95 εκ των οποίων είναι tankers.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2022 πωλήθηκαν προς διάλυση λίγα bulk carriers και gas carriers (17 και 6 αντίστοιχα). Ακόμη, ούτε ένα containership δεν έχει πωληθεί προς διάλυση από τις αρχές του έτους.
Τέλος, για τα 118 εμπορικά πλοία διατέθηκαν συνολικά $841 εκατ., το 72% των οποίων για δεξαμενόπλοια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ