Ναυπηγεία: 100% πληρότητα έως το 2025

Ναυπηγεία: 100% πληρότητα έως το 2025

237
Ναυπηγεία: 100% πληρότητα έως το 2025

Ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία στον κόσμο, η νοτιοκορεατική Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE), δεν έχει διαθέσιμα slots προκειμένου να δεχτεί νέες παραγγελίες τουλάχιστον για τα επόμενα δυόμισι χρόνια, ανέφερε πρόσφατα στο Reuters ανώτατο στέλεχος.

Η εκρηκτική αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης εν μέσω πανδημίας ώθησε σε επίπεδα ρεκόρ τις παραγγελίες containerships, αφήνοντας ελάχιστα slots για παραγγελίες LNG carriers και ενώ ο κόσμος κινείται προς την απεξάρτηση από τα ρωσικά ενεργειακά αγαθά.

Με τις αμερικανικές εξαγωγές LNG να αυξάνονται, περισσότερα LNG carriers ταξιδεύουν μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ Βόρειας Ασίας και Ευρώπης, ενώ οι ευρωπαϊκές χώρες επισπεύδουν τις επενδύσεις τους σε FSRUs και τερματικούς ΥΦΑ.

Ο K.W. Kim, αντιπρόεδρος της Hyundai Heavy Industries, θυγατρικής της KSOE, ανέφερε στο Reuters ότι ένα μεγάλο κύμα παραγγελιών containerships έχει καταστήσει ανέφικτη την αποδοχή άλλων παραγγελιών από τα κινεζικά και τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.

Η KSOE δεν διαθέτει άλλα slots τουλάχιστον έως το 2025, με τα containerships και τα LNG carriers να αντιπροσωπεύουν έκαστο 30% των slots. Την ίδια ώρα, σημαντικά ναυπηγεία είναι αντιμέτωπα και με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού, ενώ και οι τιμές των πρώτων υλών (χάλυβας, άνθρακας, κ.λπ.) έχουν πάρει την ανιούσα.

Ο K.W. Kim υπογράμμισε ακόμη ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση της ζήτησης για μικρότερα δεξαμενόπλοια, όπως Aframax και MR, καθώς η Ευρώπη επιχειρεί να αυξήσει τις εισαγωγές πετρελαίου από προμηθευτές πέραν της Ρωσίας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.