
Ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία στον κόσμο, η νοτιοκορεατική Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE), δεν έχει διαθέσιμα slots προκειμένου να δεχτεί νέες παραγγελίες τουλάχιστον για τα επόμενα δυόμισι χρόνια, ανέφερε πρόσφατα στο Reuters ανώτατο στέλεχος.
Η εκρηκτική αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης εν μέσω πανδημίας ώθησε σε επίπεδα ρεκόρ τις παραγγελίες containerships, αφήνοντας ελάχιστα slots για παραγγελίες LNG carriers και ενώ ο κόσμος κινείται προς την απεξάρτηση από τα ρωσικά ενεργειακά αγαθά.
Με τις αμερικανικές εξαγωγές LNG να αυξάνονται, περισσότερα LNG carriers ταξιδεύουν μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ Βόρειας Ασίας και Ευρώπης, ενώ οι ευρωπαϊκές χώρες επισπεύδουν τις επενδύσεις τους σε FSRUs και τερματικούς ΥΦΑ.
Ο K.W. Kim, αντιπρόεδρος της Hyundai Heavy Industries, θυγατρικής της KSOE, ανέφερε στο Reuters ότι ένα μεγάλο κύμα παραγγελιών containerships έχει καταστήσει ανέφικτη την αποδοχή άλλων παραγγελιών από τα κινεζικά και τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία.
Η KSOE δεν διαθέτει άλλα slots τουλάχιστον έως το 2025, με τα containerships και τα LNG carriers να αντιπροσωπεύουν έκαστο 30% των slots. Την ίδια ώρα, σημαντικά ναυπηγεία είναι αντιμέτωπα και με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού, ενώ και οι τιμές των πρώτων υλών (χάλυβας, άνθρακας, κ.λπ.) έχουν πάρει την ανιούσα.
Ο K.W. Kim υπογράμμισε ακόμη ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση της ζήτησης για μικρότερα δεξαμενόπλοια, όπως Aframax και MR, καθώς η Ευρώπη επιχειρεί να αυξήσει τις εισαγωγές πετρελαίου από προμηθευτές πέραν της Ρωσίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ