
Οι αρχές του Παναμά ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία με μια κοινοπραξία μεταξύ ενός επενδυτικού group και θυγατρικής της MSC για την ολοκλήρωση της κατασκευής και της διαχείρισης του Panama Canal Container Port. Το πολυαναμενόμενο project ξεκίνησε οκτώ χρόνια πριν από μια κινεζική εταιρεία, ωστόσο το 2019 η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ακύρωσε την παραχώρηση.
Υπό τη νέα συμφωνία, η Notarc Management Group, επενδυτικός όμιλος που δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων και στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων στον Παναμά, στη Λατινική Αμερική και στην Καραϊβική, θα αναλάβει το project το οποίο είχε υλοποιηθεί κατά 40% πριν από την ακύρωση της συμφωνίας με την κινεζική εταιρεία. Η Terminal Investment Limited, θυγατρική της MSC, θα συμμετάσχει επίσης στο project.
«Ο Παναμάς αποτελεί σημαντικό κόμβο για την Αμερική και τον υπόλοιπο κόσμο», ανέφερε ο Dion Bowe, Managing Partner της NMG Latin America και νέος CEO του Panama Canal Container Port. Ο ίδιος επισήμανε ότι πρόκειται για μια σημαντική ευκαιρία όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη μιας πλατφόρμας logistics.
H Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά υπέγραψε το 2016 συμφωνία με το Shandong Landbridge Group για την κατασκευή του τερματικού εμπορευματοκιβωτίων, με διαχειριστική δυναμικότητα 2,5 εκατ. TEUs ετησίως. Η συμφωνία εντασσόταν στα κινεζικά σχέδια για περαιτέρω εξάπλωση στην ευρύτερη περιοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…

Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…

«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…

Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…

Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…

Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…

Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ