
Οι αρχές του Παναμά ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία με μια κοινοπραξία μεταξύ ενός επενδυτικού group και θυγατρικής της MSC για την ολοκλήρωση της κατασκευής και της διαχείρισης του Panama Canal Container Port. Το πολυαναμενόμενο project ξεκίνησε οκτώ χρόνια πριν από μια κινεζική εταιρεία, ωστόσο το 2019 η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ακύρωσε την παραχώρηση.
Υπό τη νέα συμφωνία, η Notarc Management Group, επενδυτικός όμιλος που δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων και στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων στον Παναμά, στη Λατινική Αμερική και στην Καραϊβική, θα αναλάβει το project το οποίο είχε υλοποιηθεί κατά 40% πριν από την ακύρωση της συμφωνίας με την κινεζική εταιρεία. Η Terminal Investment Limited, θυγατρική της MSC, θα συμμετάσχει επίσης στο project.
«Ο Παναμάς αποτελεί σημαντικό κόμβο για την Αμερική και τον υπόλοιπο κόσμο», ανέφερε ο Dion Bowe, Managing Partner της NMG Latin America και νέος CEO του Panama Canal Container Port. Ο ίδιος επισήμανε ότι πρόκειται για μια σημαντική ευκαιρία όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη μιας πλατφόρμας logistics.
H Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά υπέγραψε το 2016 συμφωνία με το Shandong Landbridge Group για την κατασκευή του τερματικού εμπορευματοκιβωτίων, με διαχειριστική δυναμικότητα 2,5 εκατ. TEUs ετησίως. Η συμφωνία εντασσόταν στα κινεζικά σχέδια για περαιτέρω εξάπλωση στην ευρύτερη περιοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ