Σε υψηλά επίπεδα παραμένουν οι ναυλαγορές επί σειρά εβδομάδων με τους σχετικούς δείκτες να αντανακλούν τις θετικές εξελίξεις. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, ο δείκτης των ναυλαγορών ClarkSea παρέμεινε σταθερός σε εβδομαδιαία βάση την εβδομάδα με πέρας τις 22 Απριλίου στα $42.086/ημέρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δείκτης έχει παραμείνει σε επίπεδα άνω των $40.000/ημέρα για επτά συνεχόμενες εβδομάδες.
Ειδικότερα, θετικές ήταν οι εξελίξεις στη ναυλαγορά των bulk carriers, με τα κέρδη των Capesizes να ανακτούν τα «χαμένα εδάφη» και να επιστρέφουν άνω των $15.000/ημέρα. Οι ναύλοι ταξιδιού για Panamax πλοία παρέμειναν σε παρεμφερή επίπεδα ενώ τα κέρδη ταξιδιού των Supramaxes κατέγραψαν άνοδο 15% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $34.300/ημέρα.
Παράλληλα, η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων εμφάνισε σημάδια υποχώρησης, όμως οι ναύλοι παραμένουν σε σαφώς βελτιωμένα επίπεδα σε σύγκριση με το 2021 και τις αρχές του 2022, υπογραμμίζει η Clarksons. Ενδεικτικά, ο μέσος όρος των κερδών των Suezmaxes κατέγραψε εβδομαδιαία πτώση 25% και διαμορφώθηκε στα $47.558/ημέρα. Στην αγορά των clean, ο μέσος όρος κερδών MR tankers κατέγραψε πτώση 30% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $19.736/ημέρα.
Όσον αφορά τα gas carriers, οι ναύλοι βρίσκονται σε ελαφρώς θετικό μομέντουμ: Τα κέρδη ενός VLGC στο route Χιούστον-Τσίμπα κατέγραψαν άνοδο 2% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $49.800/ημέρα ενώ ο μέσος όρος των ναύλων για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. κατέγραψε επίσης άνοδο 2% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκε στα $45.500/ημέρα.