
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD επιβεβαίωσε ότι η απόδοση της νέας σειράς κινητήρων X-DF2.0 ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας σε ότι έχει να κάνει με τη μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις στις παραμέτρους λειτουργίας του δεύτερης γενιάς κινητήρα διπλού καυσίμου X-DF2.0 απέφεραν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 8% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και έως 6% σε λειτουργία ντίζελ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων δοκιμών που έλαβαν χώρα στις εγκαταστάσεις της CMD (CSSC-MES Diesel Co) στη Σαγκάη της Κίνας.
Βασιζόμενη στην αποδεδειγμένη ωριμότητα της σειράς κινητήρων X-DF, η WinGD λάνσαρε τη νέα γενιά X-DF2.0 το 2020 στοχεύοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ενώ έκτοτε η εταιρεία μετρά περισσότερες από 60 παραγγελίες που αφορούν κινητήρες της νέας σειράς, κάτι που σηματοδοτεί την ισχυρή δέσμευση του ναυτιλιακού κλάδου για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Η WingGD έχει ενσωματώσει στη νέα σειρά κινητήρων την καινοτόμο τεχνολογία Intelligent Control by Exhaust Recycling (iCER), η οποία προσφέρει περαιτέρω μείωση της ολίσθησης μεθανίου κατά 50% σε σύγκριση με το ήδη χαμηλό επίπεδο της πρώτης γενιάς κινητήτων X-DF, καθώς και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου τόσο σε λειτουργία αερίου καυσίμου όσο και σε λειτουργία πετρελαίου. Επιπλέον, η εν λόγω τεχνολογία εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το πρότυπο Tier III που αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σε λειτουργία υγρού καυσίμου, χωρίς να απαιτείται η χρήση ενός επιπλέον συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τέλος, παρέχοντας τη δυνατότητα μελλοντικής μετασκευής προκειμένου να καταναλώνουν τα καύσιμα του μέλλοντος, οι κινητήρες διπλού καυσίμου της σειράς X-DF2.0 προσφέρουν στους πλοιοκτήτες τεράστια ευελιξία ως προς τα καύσιμα που θα επιλέξουν τα επόμενα χρόνια για τα πλοία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ