Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD επιβεβαίωσε ότι η απόδοση της νέας σειράς κινητήρων X-DF2.0 ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας σε ότι έχει να κάνει με τη μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις στις παραμέτρους λειτουργίας του δεύτερης γενιάς κινητήρα διπλού καυσίμου X-DF2.0 απέφεραν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 8% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και έως 6% σε λειτουργία ντίζελ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων δοκιμών που έλαβαν χώρα στις εγκαταστάσεις της CMD (CSSC-MES Diesel Co) στη Σαγκάη της Κίνας.
Βασιζόμενη στην αποδεδειγμένη ωριμότητα της σειράς κινητήρων X-DF, η WinGD λάνσαρε τη νέα γενιά X-DF2.0 το 2020 στοχεύοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ενώ έκτοτε η εταιρεία μετρά περισσότερες από 60 παραγγελίες που αφορούν κινητήρες της νέας σειράς, κάτι που σηματοδοτεί την ισχυρή δέσμευση του ναυτιλιακού κλάδου για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Η WingGD έχει ενσωματώσει στη νέα σειρά κινητήρων την καινοτόμο τεχνολογία Intelligent Control by Exhaust Recycling (iCER), η οποία προσφέρει περαιτέρω μείωση της ολίσθησης μεθανίου κατά 50% σε σύγκριση με το ήδη χαμηλό επίπεδο της πρώτης γενιάς κινητήτων X-DF, καθώς και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου τόσο σε λειτουργία αερίου καυσίμου όσο και σε λειτουργία πετρελαίου. Επιπλέον, η εν λόγω τεχνολογία εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το πρότυπο Tier III που αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σε λειτουργία υγρού καυσίμου, χωρίς να απαιτείται η χρήση ενός επιπλέον συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τέλος, παρέχοντας τη δυνατότητα μελλοντικής μετασκευής προκειμένου να καταναλώνουν τα καύσιμα του μέλλοντος, οι κινητήρες διπλού καυσίμου της σειράς X-DF2.0 προσφέρουν στους πλοιοκτήτες τεράστια ευελιξία ως προς τα καύσιμα που θα επιλέξουν τα επόμενα χρόνια για τα πλοία τους.