Καινοτόμο σύστημα καυσίμου για οχηματαγωγά και κρουαζιερόπλοια

Καινοτόμο σύστημα καυσίμου για οχηματαγωγά και κρουαζιερόπλοια

84
Καινοτόμο σύστημα καυσίμου για οχηματαγωγά και κρουαζιερόπλοια

Η γαλλική εταιρεία τεχνολογίας GTT έλαβε από τον ιαπωνικό νηογνώμονα ClassNK έγκριση επί της αρχής (AiP) για μια καινοτομία που απευθύνεται σε πλοία μεταφοράς οχημάτων και φορτηγών (PCTC) αλλά και σε κρουαζιερόπλοια που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG και χρησιμοποιούν το σύστημα συγκράτησης LNG Μark III.

Η εν λόγω καινοτομία αφορά μια αναβάθμιση του συστήματος Mark III τεχνολογίας μεμβράνης της GTT, το οποίο πλέον θα προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες συγκράτησης του καυσίμου LNG υπό πίεση, παρέχοντας στα κρουαζιερόπλοια αλλά και στα πλοία μεταφοράς οχημάτων που το χρησιμοποιούν μεγαλύτερη λειτουργική ευελιξία, κυρίως κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών με το εν λόγω καύσιμο.

GTT και ClassNK έχουν μελετήσει, μεταξύ άλλων, τις μέγιστες διαστάσεις των δεξαμενών καυσίμου, τις απαιτούμενες δομικές ενισχύσεις, την πίεση λειτουργίας των δεξαμενών καθώς και διάφορες πτυχές που σχετίζονται με πιθανές καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, και η συγκεκριμένη έγκριση επιβεβαιώνει ότι η νέα λύση αποθήκευσης του καυσίμου LNG συμμορφώνεται με τους ισχύοντες κανονισμούς ασφαλείας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.