Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ανατολική Ευρώπη για τη ναυτιλιακή κίνηση

Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ανατολική Ευρώπη για τη ναυτιλιακή κίνηση

161
Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ανατολική Ευρώπη για τη ναυτιλιακή κίνηση

Τα παράπλευρα χτυπήματα που δέχεται η ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία, με φόντο τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, συνεχίζουν να εντείνονται.

Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα, επικαλούμενα δηλώσεις του επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, Osama Rabie, η ναυτιλιακή κίνηση στη διώρυγα έχει καταγράψει μικρή πτώση.

Ειδικότερα, ο κ. Osama Rabie ανέφερε ότι ο αριθμός των tankers και των bulk carriers που διέρχονται από τη διώρυγα καταγράφει πτώση, λόγω της αδυναμίας εξαγωγών ρωσικών και ουκρανικών εμπορευμάτων. Ωστόσο, η αύξηση της ζήτησης για φυσικό αέριο έχει δώσει ώθηση στα LNGCs και δύναται να αντισταθμίσει ένα μέρος της απώλειας της ναυτιλιακής κίνησης.

Παράλληλα, παρά την εκτυλισσόμενη κρίση και τις διεθνείς επιδράσεις της, τα έσοδα της Διώρυγας κατέγραψαν άνοδο την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου (έως τις 27 Μαρτίου) σε σύγκριση με ένα έτος πριν, καθώς διαμορφώθηκαν στα $1,6 δισ. έναντι $1,36 δισ. Επιπλέον, την ίδια περίοδο, η διακίνηση εμπορευμάτων κατέγραψε ετήσια άνοδο 14,3%.

Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.