
Συνεργασία μεταξύ του γαλλικού κολοσσού των τακτικών γραμμών CMA CGM και της Saudi Ports Authority (Mawani) ενισχύει την παρουσία του ευρωπαϊκού επιχειρείν στην Ασία. Πιο συγκεκριμένα, η CMA CGM θα επενδύσει $130 εκατ., με στόχο την κατασκευή μιας ενοποιημένης πλατφόρμας εφοδιασμού στο λιμάνι της Τζέντα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Arab News, το εν λόγω επενδυτικό project θα έχει χρονικό ορίζοντα είκοσι ετών, με φόντο την ενίσχυση της εταιρείας τόσο στο βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας όσο και στην ευρύτερη περιοχή. Η επένδυση θα επιτρέψει ταυτόχρονα την ενίσχυση του προφίλ του βασιλείου ως διεθνούς κόμβου εφοδιασμού.
Το λιμάνι της Τζέντα συνιστά κορυφαίο κόμβο εισαγωγών και εξαγωγών της χώρας, διαθέτοντας ετήσια διαχειριστική ικανότητα (ή δυναμικότητα) που ξεπερνά τους 130 εκατ. τόνους.
Σημειώνεται ότι η CMA CGM έχει αναλάβει την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό του λιμένα της Βηρυτού, ο οποίος είχε υποστεί σημαντικές υλικές ζημιές το καλοκαίρι του 2020. Το συνολικό επενδυτικό πλάνο της CMA CGM αναφορικά με τον λιμένα ανέρχεται στα $33 εκατ. και αναμένεται να εκκινήσει τον Μάρτιο του 2022, με διάρκεια δέκα έτη.
Συνεπώς, οι πρόσφατες επενδυτικές κινήσεις της CMA CGM αυξάνουν σημαντικά την παρουσία της στη Μέση Ανατολή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με φόντο το γαλάζιο του Σαρωνικού και με εφόδιο τον ενθουσιασμό των ιστιοπλόων, έμπειρων και αρχάριων, η 2η Drydockers Regatta, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο…
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ