
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία NYK ολοκλήρωσε, σε συνεργασία με τη φινλανδική συμβουλευτική εταιρεία Elomatic, τον σχεδιασμό ενός πλοίου κατανάλωσης καυσίμου LNG, το οποίο μπορεί να μετασκευαστεί προκειμένου να καταναλώνει ως καύσιμο αμμωνία.
Ο εν λόγω σχεδιασμός αφορά προς το παρόν ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων και ένα φορτηγό πλοίο κατηγορίας Post-Panamax, ενώ στα μέσα του 2022 οι δύο εταιρείες αναμένεται να αναπτύξουν παρόμοιους σχεδιασμούς για ένα Capesize φορτηγό πλοίο και ένα VLCC δεξαμενόπλοιο.
Σαν επόμενο βήμα, αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους να ξεκινήσουν συζητήσεις με ναυπηγεία και προμηθευτές εξοπλισμού, προκειμένου η διαδικασία να προχωρήσει από το στάδιο του σχεδιασμού σε εκείνο της κατασκευής, με στόχο την εισαγωγή του πρώτου πλοίου στην αγορά έως το 2025.
Η ΝΥΚ έχει επενδύσει και σε άλλα ερευνητικά προγράμματα τα οποία αφορούν τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου στον ναυτιλιακό κλάδο. Τον Αύγουστο του 2020, η εταιρεία συνήψε συνεργασία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Japan Marine United και τον νηογνώμονα ClassNK, προκειμένου να διερευνήσουν τις δυνατότητες ανάπτυξης ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο θα καταναλώνει και ως καύσιμο αμμωνία, καθώς και μιας φορτηγίδας που θα χρησιμοποιείται για την αποθήκευση και την επανεριοποίηση καυσίμου αμμωνίας.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ