
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία NYK ολοκλήρωσε, σε συνεργασία με τη φινλανδική συμβουλευτική εταιρεία Elomatic, τον σχεδιασμό ενός πλοίου κατανάλωσης καυσίμου LNG, το οποίο μπορεί να μετασκευαστεί προκειμένου να καταναλώνει ως καύσιμο αμμωνία.
Ο εν λόγω σχεδιασμός αφορά προς το παρόν ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων και ένα φορτηγό πλοίο κατηγορίας Post-Panamax, ενώ στα μέσα του 2022 οι δύο εταιρείες αναμένεται να αναπτύξουν παρόμοιους σχεδιασμούς για ένα Capesize φορτηγό πλοίο και ένα VLCC δεξαμενόπλοιο.
Σαν επόμενο βήμα, αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους να ξεκινήσουν συζητήσεις με ναυπηγεία και προμηθευτές εξοπλισμού, προκειμένου η διαδικασία να προχωρήσει από το στάδιο του σχεδιασμού σε εκείνο της κατασκευής, με στόχο την εισαγωγή του πρώτου πλοίου στην αγορά έως το 2025.
Η ΝΥΚ έχει επενδύσει και σε άλλα ερευνητικά προγράμματα τα οποία αφορούν τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου στον ναυτιλιακό κλάδο. Τον Αύγουστο του 2020, η εταιρεία συνήψε συνεργασία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Japan Marine United και τον νηογνώμονα ClassNK, προκειμένου να διερευνήσουν τις δυνατότητες ανάπτυξης ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο θα καταναλώνει και ως καύσιμο αμμωνία, καθώς και μιας φορτηγίδας που θα χρησιμοποιείται για την αποθήκευση και την επανεριοποίηση καυσίμου αμμωνίας.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ