Καθότι οι ναύλοι για τις θαλάσσιες μεταφορές σε μεγάλο βαθμό καθορίζονται από την προσφορά, σημαντική είναι και η επίδραση των πλοίων που εξέρχονται της παγκόσμιας χωρητικότητας για επισκευές στα διεθνή ναυπηγεία.
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα δεδομένα της Signal Ocean για τον αριθμό των bulkers που αυτή τη στιγμή δεξαμενίζονται και ως εκ τούτου δεν συμμετέχουν στον «ενεργό» στόλο για τη μεταφορά ξηρών φορτίων.
O μεγαλύτερος αριθμός bulkers για δεξαμενισμό είναι συγκεντρωμένος στην κεντρική Κίνα, καθώς 106 πλοία βρίσκονται στις μονάδες ναυπηγοεπισκευής: 18 Capesizes, 4 Post-Panamaxes, 32 Panamaxes, 32 Supramaxes, 7 Handymaxes και 13 Handysizes.
Σαράντα τέσσερα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου βρίσκονται σε εγκαταστάσεις στη Θάλασσα του Μαρμαρά και 41 στις αντίστοιχες εγκαταστάσεις της βόρειας Κίνας. Στη νότια Κίνα δεξαμενίζονται 25 bulk carriers, ενώ στη Μαύρη Θάλασσα και στον Αραβικό Κόλπο εννέα και οκτώ αντίστοιχα.
Συνολικά 269 bulk carriers, μεταφορικής ικανότητας άνω των 20.000 dwt, βρίσκονται επί του παρόντος στις παγκόσμιες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες.