Νωχελικότητα καταγράφεται στην αγορά διαλύσεων εντός του 2022, με τη δραστηριότητα να έχει διαμορφωθεί σε χαμηλότερα επίπεδα έναντι προηγούμενων ετών. Σύμφωνα με δεδομένα της VesselsValue, από την αρχή του έτους 41 bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers αποχαιρέτησαν οριστικά τους ιδιοκτήτες τους, έναντι 53 την αντίστοιχη περίοδο το 2021 και 70 την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Ειδικότερα, η συντριπτική πλειονότητα των πωληθέντων προς διάλυση πλοίων ήταν δεξαμενόπλοια (35 από τα 41 – ποσοστό 85,4%). Συνεπώς, ελάχιστα ήταν τα bulk carriers και gas carriers που εξήλθαν της παγκόσμιας προσφοράς, μόλις τέσσερα και δύο αντίστοιχα. Αξίζει ακόμη να αναφερθεί πως, εντός του 2022, ούτε ένα containership δεν έχει πωληθεί προς διάλυση.