Με σημαντικές ελλείψεις εργατικού δυναμικού έρχονται αντιμέτωπα τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας τα τελευταία χρόνια, ως απόρροια κυρίως του γεγονότος ότι ο κλάδος κατέγραψε δεκαετή ύφεση.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία μειώθηκαν από τους 202.000 τον Νοέμβριο του 2015 σε λιγότερους από 93.000 τον Νοέμβριο του 2021.
Πάντως, η οικονομική εικόνα των κορυφαίων ναυπηγείων της ασιατικής χώρας άλλαξε σημαντικά το 2021, με κύκλους της αγοράς να ευελπιστούν ότι η υψηλή ζήτηση για παραγγελίες θα δώσει ώθηση στην απασχόληση. Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) υπέγραψε συμφωνίες αξίας $25,1 δισ., ξεπερνώντας τον ετήσιο στόχο της κατά 50%. Τα συμβόλαια της Samsung Heavy Industries ήταν της τάξεως των $12,2 δισ., υπερβαίνοντας τον ετήσιο στόχο της κατά 34%, ενώ οι αντίστοιχοι αριθμοί για τη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering ήταν της τάξεως των $10,9 δισ. και 40%.