
Απεγκλωβίστηκε ο επιβάτης που βρέθηκε ζωντανός και καλά στην υγεία του στην πρύμνη του πλοίου Euroferry Olympia, ανανεώνοντας τις ελπίδες ότι θα βρεθούν και άλλοι επιβάτες ζωντανοί.
Σύμφωνα με την πρώτη πληροφόρηση πρόκειται για έναν 21χρονο Λευκορώσο ο οποίος ήδη αποβιβάστηκε σε σκάφος και αναμένεται να δώσει πληροφορίες για τυχόν και άλλα άτομα που πιθανόν βρίσκονται επί του πλοίου.
Ο ίδιος φέρεται να ανέβηκε μόνος του στο κατάστρωμα και από εκεί τα συνεργεία τον κατέβασαν.
Το πλοίο έχει ρυμουλκηθεί σε ασφαλές σημείο στο βόρεια της Κέρκυρας ενώ και σήμερα γίνονται ρίψεις νερού σε περιφερειακά σημεία του πλοίου και όχι στο εσωτερικό του, προκειμένου να επιτευχθεί ψύξη αλλά και να μην διαταραχθεί η ευστάθειά του.
Εντός της ημέρας δεν αποκλείεται να υπάρξει νέα επιχείρηση από ειδική ομάδα επί του πλοίου για τον εντοπισμό των υπολοίπων 11 αγνοουμένων αν το θερμικό και τοξικό φορτίο πέσει.
Η μετακίνηση του πλοίου στο συγκεκριμένο σημείο κρίθηκε αναγκαία λόγω αλλαγής των καιρικών συνθηκών στη θαλάσσια περιοχή αλλά και να διασφαλιστεί ότι δεν θα κινδυνεύει να παρασυρθεί και να προσαράξει στα αβαθή ή να σε προσκρούσει επάνω σε κάποιο άλλο πλοίο.
Περιμετρικά του πλοίου βρίσκονται πέντε ρυμουλκά, πλοιάριο της Πυροσβεστικής και δύο πλωτά του Λιμενικού. Επίσης επιχειρεί ελικόπτερο.
Σημειώνεται ότι κλιμάκιο της “Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ)” έχει ήδη μεταβεί στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με το κοινοτικό και εθνικό δίκαιο, για να διεξάγει τεχνική διερεύνηση για τον εντοπισμό των αιτιών και συνθηκών που οδήγησαν στην πρόκληση του ναυτικού ατυχήματος της πυρκαγιάς, σε συνεργασία με την ομότιμη ιταλική Αρχή DIGIFEMA. (DIGIFEMA: Direzione Generale Investigazioni Ferroviarie e Marittime.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ