Χαμηλές πτήσεις για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Χαμηλές πτήσεις για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

78
Χαμηλές πτήσεις για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Η φρενίτιδα των παραγγελιών του προηγούμενου έτους, απόρροια κατά κύριο λόγο της εξαιρετικής κερδοφορίας στις ναυλαγορές των containerships και των bulkers, δεν αποτυπώθηκε στις οικονομικές επιδόσεις των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων. Συγκεκριμένα, τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI), Korea Shipbuilding and Offshore Engineering (KSOE) και Hyundai Mipo Dockyard (HMD) κατέγραψαν ζημίες εντός του προηγούμενου έτους.

Ειδικότερα, η HHI κατέγραψε ζημία περίπου $679 εκατ., παρότι οι ετήσιες πωλήσεις της παρέμειναν σταθερές. Την ίδια ώρα, η Hyundai Mipo Dockyard σημείωσε ζημία περίπου $134 εκατ., ενώ τα ετήσια έσοδά της αυξήθηκαν κατά 3,4%. Ακόμη, η KSOE, η οποία αποτελεί μητρική εταιρεία για τις HHI και HMD, κατέγραψε ζημία περίπου $951,5 εκατ.

Όπως καταδεικνύει δημοσίευμα της Lloyd’s List, η κερδοφορία των ναυπηγείων επηρεάζεται σημαντικά και από την πορεία τους τα προηγούμενα έτη, οπότε και οι παραγγελίες ήταν λιγότερες και μικρότερης αξίας. Εκτός αυτού, οι αυξημένες τιμές χάλυβα περιόρισαν το περιθώριο κέρδους των ναυπηγείων, καθώς οι χαλύβδινες πλάκες συνιστούν σημαντικό μέρος των εξόδων ναυπήγησης.

Τέλος, τα επόμενα έτη αναμένεται η επιστροφή στην κερδοφορία για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, λόγω των αυξημένων παραγγελιών και τιμών ναυπήγησης που εκκίνησαν από το προηγούμενο έτος και εκτιμάται πως θα επιμείνουν επί του παρόντος.

Φωτό: Jeremy Bezanger/ Unspash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.