
Στο πλαίσιο ενημέρωσης της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας η εταιρεία Anglo-Eastern φιλοξένησε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ανακοίνωση σχετικά με τον αιφνίδιο θάνατο ναυτικού της. Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία τονίζει ότι τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχουν αρκετές εικασίες για την απώλεια του νεαρού ναυτικού, ο οποίος ήταν και απόφοιτος της ναυτικής ακαδημίας της εταιρείας, ωστόσο σύμφωνα με εμπειρογνώμονες προκλήθηκε από αυτοκτονία. Το τραγικό περιστατικό έλαβε χώρα στα ανοικτά του Γιβραλτάρ τον περασμένο Οκτώβριο.
Την ίδια ώρα η εταιρεία εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος. Η Anglo-Eastern στην ανακοίνωση υπογραμμίζει ότι από την πρώτη στιγμή συνεργάζεται με τη Βασιλική Αστυνομία του Γιβραλτάρ και η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη. Παρά το γεγονός ότι η διαχειρίστρια εταιρεία αιτήθηκε τα προσωπικά αντικείμενα, όπως το κινητό τηλέφωνο ή ο φορητός υπολογιστής, να επιστραφούν στην οικογένεια, αυτά κρατούνται από τις αστυνομικές αρχές στο πλαίσιο της έρευνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με γνωμάτευση ιατροδικαστή από το Ηνωμένο Βασίλειο που διορίστηκε από τις αρχές του Γιβραλτάρ δεν υπήρχε καμία ανάμειξη τρίτου στο θάνατο του ναυτικού – κάτι που επιβεβαιώθηκε περαιτέρω από την αστυνομική έρευνα.
Στην ανακοίνωση τονίζεται επίσης ότι οι υπόλοιποι αξιωματικοί και τα μέλη πληρώματος του πλοίου προέβησαν στις προβλεπόμενες ενέργειες προκειμένου να επαναφέρουν στη ζωή τον άτυχο ναυτικό. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι εργαζόμενοι στα γραφεία της εταιρείας οι οποίοι είχαν συχνή επικοινωνία με την οικογένεια ενώ επιχειρούσαν να επισπεύσουν αιτήματα της οικογένειας προς τις αστυνομικές αρχές του Γιβραλτάρ.
«Ο τραγικός θάνατος ενός νεαρού άνδρα αξίζει να αντιμετωπιστεί ως ιδιωτική υπόθεση, μεταξύ των συγγενών, της εταιρείας και των αρχών», καταλήγει η ανακοίνωση της Anglo-Eastern.
Η επικοινωνιακή προσέγγιση της εταιρείας είναι ενδιαφέρουσα καθώς σε συνθήκες κρίσης δεν αποσιωπεί το περιστατικό αλλά ενημερώνει και παίρνει θέση για το συγκεκριμένο συμβάν τονίζοντας τη στενή σχέση που έχει με τους δοκίμους και τους νέους ναυτικούς της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ