
Στην ασφάλεια εν πλω συνεχίζει να επικεντρώνεται η Eurobulk. Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή εταιρεία με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα αξιοποιεί επί πέντε έτη το λογισμικό Work/Rest hour Manager Software της εταιρείας Prevention at Sea (PAS). Το εν λόγω λογισμικό διασφαλίζει πως οι ενέργειες του πληρώματος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού συμμορφώνονται με διεθνείς κανονισμούς.
Το λογισμικό της Prevention at Sea δίνει τη δυνατότητα στο τμήμα HR κάθε εταιρείας να ελέγχει κατά πόσο τηρούνται οι απαραίτητοι κανόνες, και έτσι εξασφαλίζει πως το πλήρωμα ξεκουράζεται επαρκώς ώστε οι λειτουργίες εν πλω να είναι ασφαλείς και αποδοτικές.
Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το λογισμικό είναι τα εξής:
– Συμμόρφωση με τις STCW, MLC2006, OPA90, 46 US Code 8104, LR certified.
– Προειδοποίηση όσον αφορά παραβάσεις κανονισμών που πρόκειται να συμβούν.
– Εκτυπώσιμες αναφορές IMO/ILO.
Ο κ. Σπυρίδων Χιώτης, DPA/HSEQ Manager της Eurobulk, δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Είμαστε αφοσιωμένοι στην ταχεία υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων και στη συνεργασία με τεχνολογικές εταιρείες όπως η Prevention at Sea, που μας επιτρέπει να ψηφιοποιούμε μεγαλύτερο κομμάτι των λειτουργιών μας στα ύδατα. Η PAS συνιστά τον ιδανικό συνεργάτη για εμάς, καθώς κατανοούν και ενεργούν βάσει των αναγκών μας, παρέχοντας πλήρως εξατομικευμένες λύσεις. Η εταιρεία μας ανήκει σε μια ναυτιλιακή οικογένεια τέταρτης γενιάς και είμαστε περήφανοι για την ιστορία μας. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον στόλο bulkers και containerships».
Σε δηλώσεις προέβη και ο ιδρυτής και CEO της Prevention at Sea, κ. Πέτρος Αχτύπης: «Είμαστε ευγνώμονες και νιώθουμε μεγάλη τιμή που η Eurobulk Ltd αποτέλεσε μία από τις πρώτες εταιρείες που υιοθέτησαν το λογισμικό Rest/Work Software πέντε έτη πριν και που έχουν ωφεληθεί από τακτικές αναβαθμίσεις λογισμικού και επεκτάσεις που περιλαμβάνονται στα τέλη αδείας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ