
Οι πρόσφατες καθυστερήσεις στους χρόνους φορτοεκφόρτωσης στον λιμένα του Ningbo στην Κίνα προκαλούν πονοκεφάλους στους διεθνείς αναλυτές και κυρίως στους οικονομικούς κύκλους Ανατολής και Δύσης. Ως γνωστόν, στον λιμένα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή έχουν επιβληθεί αυστηροί περιορισμοί ως προς τις μετακινήσεις σε όλους τους εργαζομένους, αλλά και στους κατοίκους της ευρύτερης βιομηχανικής περιοχής.
Οι συνεχιζόμενες αυστηρές πολιτικές της Κίνας για την εξάλειψη της Covid-19 θα μπορούσαν να διαταράξουν σε επικίνδυνο βαθμό το εμπόριο αγαθών, αξίας 4 δισ. δολαρίων, όπως μάλιστα επισήμανε η Russell Group. Επιπροσθέτως, οποιαδήποτε διακοπή στις μεταφορές εμπορευμάτων πριν από την Κινεζική Σεληνιακή Πρωτοχρονιά θα κλονίσει ανεπανόρθωτα το εμπόριο μέχρι και το τέλος Φεβρουαρίου.
Η ανάλυση του βρετανικού οίκου βασίστηκε στα αγαθά που θα εξάγονταν από την 1η Ιανουαρίου έως τις 8 Ιανουαρίου από τον κινεζικό λιμένα. Πιο συγκεκριμένα, μόλις μία εβδομάδα καθυστερήσεων θα οδηγήσει στην καθυστέρηση των παραδόσεων προϊόντων ένδυσης αγοραστικής αξίας 125 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ. Τον περασμένο Αύγουστο, οι περιορισμοί που οι κινεζικές αρχές είχαν επιβάλει στους εργαζομένους για να «μετριάσουν» την πανδημία κόστισαν στο διεθνές εμπόριο 162 δισ. δολάρια ΗΠΑ.
Το Ningbo είναι ένα σημαντικότατο λιμάνι για τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ, ειδικά για τις πολυεθνικές στον χώρο του αθλητισμού και του ιματισμού.
Φωτό: Alex Plavevski/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ