Euroseas: Νέες κινήσεις στο μέτωπο των χρονοναυλώσεων

    158
    Euroseas: Νέες κινήσεις στο μέτωπο των χρονοναυλώσεων

    Τη ναύλωση δύο ακόμα πλοίων της ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα, την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου. Ειδικότερα, το συμβόλαιο χρονοναύλωσης του containership M/V «Evridiki G» θα επεκταθεί για επιπλέον 36-38 μήνες, έναντι $40.000 ημερησίως. Την ίδια ώρα, η Euroseas υπέγραψε νέο συμβόλαιο για τη ναύλωση του containership M/V «EM Corfu» για 36-38 μήνες, επίσης έναντι $40.000 ημερησίως. Και τα δύο πλοία ναυπηγήθηκαν το 2001 και διαθέτουν μεταφορική ικανότητα ίση με 2.556 TEUs έκαστο.

    Οι νέες συμφωνίες της Euroseas παραμένουν πιστές στη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας να εισέρχεται σε συμβόλαια χρονοναύλωσης. Σημειώνεται πως άνω του 85% του στόλου της είναι ναυλωμένο για το 2022, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2023 είναι 55%.

    Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, καθώς τα δύο συμβόλαια είναι μεγάλης διάρκειας και λόγω των υψηλών ναύλων θα προσφέρουν ισχυρή κερδοφορία στην εταιρεία: «Οι ναύλοι και η διάρκεια των δύο αυτών συμβολαίων αντανακλούν τη δύναμη και την ορμή των αγορών των containerships. Αναμένουμε ότι θα συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε την ισχυρή ναυλαγορά, καθώς ακόμα δύο πλοία μας θα είναι διαθέσιμα για ναύλωση μέσα στους επόμενους τέσσερις μήνες και επιπλέον δύο αργότερα το 2022. Παράλληλα, εξετάζουμε το ενδεχόμενο ναύλωσης των δύο νεότευκτων πλοίων μας, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το πέρας του α’ και του γ’ τριμήνου του 2023 αντίστοιχα».

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.