
Με κοινή τους επιστολή, τα αμερικανικά υπουργεία Μεταφορών και Γεωργίας κάνουν έκκληση στους κορυφαίους θαλάσσιους μεταφορείς του κόσμου να συμβάλουν στην ομαλοποίηση των εξαγωγών αγροτικών προϊόντων των ΗΠΑ και στην «ανακούφιση» των εφοδιαστικών αλυσίδων από τις συνέπειες της πανδημίας.
Την ίδια ώρα, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι τα εμπορευματοκιβώτια που έχουν διαθέσει οι θαλάσσιοι μεταφορείς δεν επαρκούν για τις εξαγωγικές ανάγκες των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στην παράδοση αμερικανικών αγροτικών εμπορευμάτων αλλά και «άδικα τέλη, καθώς οι μεταφορείς παρακάμπτουν τις συνήθεις διαδρομές και σπεύδουν να στείλουν πίσω άδεια τα εμπορευματοκιβώτια για εξαγωγή».
H εν λόγω κατάσταση αντανακλά και την πρόσφατη απόφαση ορισμένων θαλάσσιων μεταφορέων να αναστείλουν τις υπηρεσίες τους προς το λιμάνι του Όουκλαντ. Ως απόρροια, εξαγωγείς αγροτικών εμπορευμάτων κλήθηκαν να στραφούν στα ήδη επιβαρυμένα από τη συμφόρηση λιμάνια των Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς. Μάλιστα τα δύο υπουργεία καλούν τους μεταφορείς να αξιοποιήσουν πλήρως τη δυναμικότητα των τερματικών σταθμών στα υπόλοιπα λιμάνια της δυτικής ακτής (Πόρτλαντ, Όουκλαντ), δεδομένου ότι αυτά έχουν τη δυνατότητα να μετριάσουν τη συμφόρηση.
Η επιστολή στάλθηκε στους επικεφαλής των παρακάτω εταιρειών: CMA CGM America LLC, Wan Hai Lines America, COSCO North America, SM Line, Evergreen Shipping Agency, Hapag-Lloyd AG North America, Ocean Network Express, Zim American Integrated Shipping Services, OOCL (USA) Inc., Maersk Inc., MSC Mediterranean Shipping Company USA, Yang Ming Marine Transport Company.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…

Οι διά θαλάσσης μεταφορές με πλοία Panamaxes συνεχίζει να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα το 2025, με τον συνολικό όγκο αυτών να έχει ήδη υπερβεί τους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ