Οι διακυμάνσεις των ναυλαγορών

Οι διακυμάνσεις των ναυλαγορών

506
Οι διακυμάνσεις των ναυλαγορών

Την εβδομαδιαία ανασκόπησή του για τις ναυλαγορές δημοσίευσε ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons. Ειδικότερα, την περασμένη εβδομάδα (13-17/12), ο δείκτης ClarkSea, που λαμβάνει υπόψη τις επιμέρους αγορές, μειώθηκε κατά 5% σε εβδομαδιαία βάση, στα $35.945 ημερησίως.

Όσον αφορά τις επιμέρους αγορές, η ναυλαγορά των VLCCs κατέγραψε αύξηση, με τα μέσα κέρδη να επιστρέφουν άνω των $4.000 ημερησίως, ενώ τα μέσα κέρδη των MR tankers στη spot αγορά παρέμειναν σταθερά στα $12.369 ημερησίως. Στη ναυλαγορά των bulkers κατεγράφησαν σημαντικές πτώσεις, με τα κέρδη των Capesizes στη spot αγορά να μειώνονται κατά 51%, στα $17.229 ημερησίως, στη χαμηλότερη τιμή τους από τον Μάρτιο του 2021. Πτώση και στη ναυλαγορά των Panamaxes, όπου τα κέρδη στη spot αγορά μειώθηκαν κατά 17%, στα $22.126 ημερησίως, βάσει της Clarksons.

Ακόμη, οι ναύλοι των feeder containerships κατέγραψαν πτώση σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα. Ωστόσο, η εν λόγω ναυλαγορά παραμένει ισχυρή, καθώς οι ναύλοι για ένα feeder μεταφορικής ικανότητας 2.750 TEUs σε συμβόλαιο χρονοναύλωσης 6-12 μηνών ήταν ίσοι με $70.000 ημερησίως.

Την ίδια ώρα, η ναυλαγορά των LNGCs συνεχίζει να παρουσιάζει σημάδια διόρθωσης από τα υψηλά που σημειώθηκαν πρόσφατα. Πιο συγκεκριμένα, οι ναύλοι ενός TFDE LNGC, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ., κατέγραψαν πτώση 22% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $143.750 ημερησίως.

Τέλος, σύμφωνα με την Clarksons, τα κέρδη των VLGCs παρέμειναν ισχυρά, με τη διαδρομή Αραβικός Κόλπος-Ιαπωνία να σημειώνει άνοδο 12% σε εβδομαδιαία βάση, στα $53.186 ημερησίως.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.