
Οι μακροχρόνιες στρατηγικές κινήσεις της Amazon με στόχο τη διασφάλιση των logistics της αποφέρουν καρπούς, όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNBC. Συγκεκριμένα, η Amazon για πολλά έτη προχωρούσε σε ναυλώσεις πλοίων καθώς και στην κατασκευή των δικών της εμπορευματοκιβωτίων. Παρόλο που οι εν λόγω επενδύσεις συνοδεύονται από σημαντικά έξοδα, καθώς η συμφόρηση σε λιμένες αλλά και γενικότερα κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων επιμένει, η εταιρεία-κολοσσός απολαμβάνει τους καρπούς αυτής της στρατηγικής.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν αναλυτές, ενώ πολλά containerships μπορεί να χρειαστεί να περιμένουν ακόμα και 45 ημέρες προκειμένου να δέσουν στον λιμένα του Λος Άντζελες, το τελευταίο πλοίο της Amazon περίμενε μονάχα δύο ημέρες στον λιμένα τον οποίο προσέγγισε. Αυτό συνιστά απόρροια του γεγονότος πως η Amazon ναυλώνει πλοία για την κάλυψη των μεταφορικών της αναγκών, συνεπώς διαθέτει μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τους λιμένες που θα επιλέξει να προσεγγίσει.
Παράλληλα, η Amazon κατασκευάζει δικά της containers στην Κίνα, σε μια περίοδο όπου υπάρχει έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και οι τιμές τους έχουν εκτιναχθεί στα ύψη. Αυτό της επιτρέπει και τη χρήση τους στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο, πέραν των πλοίων.
Επιπλέον, βάσει του CNBC, η Amazon ακολουθεί και άλλες στρατηγικές προκειμένου να αποφύγει τη λιμενική συμφόρηση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναυλώνει αεροπλάνα, τα οποία μεταφέρουν μικρότερες ποσότητες προϊόντων σε σύγκριση με τα πλοία, αλλά διανύουν την απόσταση μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ πολύ γρηγορότερα. Πάντως, η στρατηγική αυτή επιλέγεται μονάχα για προϊόντα που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Τέλος, η εταιρεία, προκειμένου να αντιμετωπίσει την έλλειψη εργαζομένων που παρατηρείται κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων, ανακοίνωσε πως θα προσφέρει μπόνους μέχρι $3.000 σε όλους τους εποχικούς υπαλλήλους που θα προσληφθούν, οι οποίοι αναμένεται να ανέλθουν σε 150.000.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ