
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με τη Norsepower Oy Ltd, κορυφαίο πάροχο συστημάτων βοηθητικής πρόωσης που αξιοποιούν την αιολική ενέργεια, προκειμένου η τεχνολογία αιολικής πρόωσης να προστεθεί στα ολοκληρωμένα συστήματα πρόωσης και παραγωγής ισχύος της Kongsberg.
Στο πλαίσιο του MoU, οι πλοιοκτήτες και τα ναυπηγεία θα μπορούν πλέον να επιλέξουν μεταξύ πλήρως ολοκληρωμένων συστημάτων ή λύσεων που ενσωματώνουν ξεχωριστά προϊόντα. Παραμένοντας σταθερά επικεντρωμένη στην ενίσχυση της βιωσιμότητας και της ενεργειακής απόδοσης, η KM παρέχει ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων συστήματα διαχείρισης ισχύος, αποθήκευσης ενέργειας και βελτιστοποίησης της ενεργειακής απόδοσης. Μέσω της νέας συνεργασίας με τη Norsepower, η KM προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της λύσεις αιολικής πρόωσης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των πλοίων, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με το καινοτόμο σύστημα προπέλας με έλικες μεταβλητού βήματος (CPP) που διαθέτει, για την καλύτερη διαχείριση της μεταβλητής ισχύος που παρέχεται από τα συστήματα Rotor Sails.
Τα Rotor Sails της Norsepower αποτελούν την πρώτη επαληθευμένη από τρίτους και εμπορικά διαθέσιμη λύση βοηθητικής πρόωσης που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια και απευθύνεται στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Η εν λόγω τεχνολογία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και ανιχνεύει πότε ο άνεμος είναι αρκετά δυνατός ώστε να τεθεί σε λειτουργία αυτόματα και να προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Η Norsepower έχει πραγματοποιήσει έως σήμερα έξι εγκαταστάσεις του εν λόγω συστήματος, με το τελευταίο έργο να αφορά την εγκατάσταση έξι Rotor Sails σε ένα φορτηγό πλοίο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ