
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με τη Norsepower Oy Ltd, κορυφαίο πάροχο συστημάτων βοηθητικής πρόωσης που αξιοποιούν την αιολική ενέργεια, προκειμένου η τεχνολογία αιολικής πρόωσης να προστεθεί στα ολοκληρωμένα συστήματα πρόωσης και παραγωγής ισχύος της Kongsberg.
Στο πλαίσιο του MoU, οι πλοιοκτήτες και τα ναυπηγεία θα μπορούν πλέον να επιλέξουν μεταξύ πλήρως ολοκληρωμένων συστημάτων ή λύσεων που ενσωματώνουν ξεχωριστά προϊόντα. Παραμένοντας σταθερά επικεντρωμένη στην ενίσχυση της βιωσιμότητας και της ενεργειακής απόδοσης, η KM παρέχει ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων συστήματα διαχείρισης ισχύος, αποθήκευσης ενέργειας και βελτιστοποίησης της ενεργειακής απόδοσης. Μέσω της νέας συνεργασίας με τη Norsepower, η KM προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της λύσεις αιολικής πρόωσης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των πλοίων, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με το καινοτόμο σύστημα προπέλας με έλικες μεταβλητού βήματος (CPP) που διαθέτει, για την καλύτερη διαχείριση της μεταβλητής ισχύος που παρέχεται από τα συστήματα Rotor Sails.
Τα Rotor Sails της Norsepower αποτελούν την πρώτη επαληθευμένη από τρίτους και εμπορικά διαθέσιμη λύση βοηθητικής πρόωσης που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια και απευθύνεται στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Η εν λόγω τεχνολογία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και ανιχνεύει πότε ο άνεμος είναι αρκετά δυνατός ώστε να τεθεί σε λειτουργία αυτόματα και να προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Η Norsepower έχει πραγματοποιήσει έως σήμερα έξι εγκαταστάσεις του εν λόγω συστήματος, με το τελευταίο έργο να αφορά την εγκατάσταση έξι Rotor Sails σε ένα φορτηγό πλοίο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ