
Στις 18 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο της Fincantieri στο Monfalcone της Ιταλίας η καθέλκυση του «MSC Seascape», του δεύτερου κρουαζιερόπλοιου της σειράς Seaside EVO, που έρχεται να προστεθεί στον στόλο της MSC Cruises. Παράλληλα, στο ιδιωτικό νησί Ocean Cay MSC Marine Reserve της MSC Cruises στις Μπαχάμες, πραγματοποιήθηκε η τελετή ονοματοδοσίας του «MSC Seashore», ενός ακόμα καινοτόμου κρουαζιερόπλοιου της νέας σειράς Seaside EVO της εταιρείας.
Τα δύο νεότευκτα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν ορισμένες από τις πιο σύγχρονες περιβαλλοντικές τεχνολογίες και λύσεις, που τους επιτρέπουν να ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, ενισχύοντας τις προσπάθειες της MSC Cruises για την επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
Ο εξοπλισμός του «MSC Seascape» θα περιλαμβάνει συστήματα επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης σε καθέναν από τους τέσσερις κινητήρες Wärtsilä 14V 46F, προσφέροντας μείωση των εκπομπών των οξειδίων του αζώτου έως και κατά 90%, καθώς και υβριδικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για την απομάκρυνση του 98% των οξειδίων του θείου από τις εκπομπές του πλοίου. Επιπλέον, το πλοίο θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, κορυφαία συστήματα επεξεργασίας λυμάτων καθώς και αρκετές τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής του απόδοσης, ενώ θα είναι εξοπλισμένο και με ένα σύστημα διαχείρισης του εκπεμπόμενου υποθαλάσσιου θορύβου για τη μείωση των πιθανών επιπτώσεών του στα θαλάσσια θηλαστικά.
Το χωρητικότητας 169.400 GT «MSC Seascape» θα μπορεί να φιλοξενεί έως και 5.877 επισκέπτες, διαθέτοντας εξωτερικούς χώρους 13.000 τ.μ.
Φωτό: www.msccruisesusa.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ