
Η εταιρεία Wilkie Engineering Ltd πρόκειται να γίνει μέτοχος της βρετανικής εταιρείας ανάπτυξης πράσινων τεχνολογιών Oasis Marine Power Ltd, προκειμένου να συνεργαστούν για το εμπορικό λανσάρισμα ενός καινοτόμου συστήματος φόρτισης πλοίων.
Το Oasis Power Buoy, το οποίο έχει αναπτύξει η Oasis Marine Power, είναι ένα καινοτόμο σύστημα φόρτισης που αποτελείται από μια σημαδούρα, στην οποία μπορούν να προσδένουν υβριδικά αλλά και πλήρως ηλεκτρικά πλοία με μπαταρίες προκειμένου να φορτίσουν.
Οι θαλάσσιες δοκιμές του εν λόγω συστήματος αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του Νοεμβρίου, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για το 2022. Το σύστημα αρχικά θα προορίζεται για υπεράκτια αιολικά πάρκα, όπου υβριδικά και ηλεκτρικά πλοία μεταφοράς πληρωμάτων (CTVs) θα φορτίζουν τις μπαταρίες τους στη θάλασσα, χωρίς να χρειάζεται να επιστρέφουν στη στεριά για επαναφόρτιση. Το Oasis Power Buoy θα τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια απευθείας από τις ανεμογεννήτριες, παρέχοντας έτσι μια πηγή ενέργειας μηδενικών εκπομπών και λειτουργώντας παράλληλα ως σημείο αγκυροβόλησης των πλοίων.
Ο George Smith, διευθύνων σύμβουλος της Oasis Marine Power Ltd, δήλωσε σχετικά με τη νέα συνεργασία: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Wilkie Engineering θα συνεργαστεί με εμάς ως κατασκευαστής αλλά και επενδυτής. Είναι σημαντικό για εμάς να έχουμε ως συνεργάτη μια τοπική εταιρεία την οποία μπορούμε να εμπιστευτούμε πλήρως για τον ποιοτικό σχεδιασμό του Oasis Power Buoy. Επιπλέον, η Wilkie μοιράζεται τις ίδιες φιλοδοξίες με εμάς σχετικά με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς προϊόντων, τα οποία θα μειώσουν τις περιβαλλοντικές εκπομπές του ναυτιλιακού κλάδου και θα έχουν ταυτόχρονα μεγάλη διάρκεια ζωής».
Φωτό: Helmut Jungclaus/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ