Απανωτές υπήρξαν οι αφίξεις δεξαμενόπλοιων στις γιάρδες διάλυσης μέσα στο 2021, σύμφωνα με τη VesselsValue. Ειδικότερα, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2021, 241 tankers πωλήθηκαν προς διάλυση, καταγράφοντας άνοδο 308% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο ένα έτος πριν και 254% σε σύγκριση με το 2019. Αξίζει να σημειωθεί πως, από τις αρχές του έτους, μόλις 91 bulkers, containerships και gas carriers έχουν πωληθεί προς διάλυση.
Παράλληλα, η αξία των bulkers, containerships και gas carriers που στάλθηκαν προς διάλυση μέσα στο 2021 ανέρχεται σε $559 εκατ., ενώ η αξία των tankers έχει επί του παρόντος διαμορφωθεί στα $1,16 δισ.
Τέλος, σε ανοδική πορεία κινήθηκαν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων μέσα στον Οκτώβριο του 2021. Νεότευκτα δεξαμενόπλοια, καθώς και εκείνα ηλικίας 5 ετών, κατέγραψαν άνοδο στις αξίες τους, ανεξαρτήτως τύπου. Ακόμη, VLCCs και Suezmaxes σημείωσαν αύξηση στις αξίες τους ανεξαρτήτως ηλικίας.