Η στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει χαμόγελα στους κολοσσούς της...

Η στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει χαμόγελα στους κολοσσούς της αγοράς

31
Η στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει χαμόγελα στους κολοσσούς της αγοράς

Θετικές εξελίξεις εν μέσω της κρίσης των εφοδιαστικών αλυσίδων για την United Parcel Service (UPS), η οποία ανακοίνωσε άνω του αναμενομένου έσοδα και κέρδη για το γ΄ τρίμηνο του 2021 την Τρίτη 26 Οκτωβρίου. Η ισχυρή ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο επέτρεψε στην εταιρεία-κολοσσό να αυξήσει τις τιμές αποστολής των προϊόντων και να επιλέξει τους περισσότερο κερδοφόρους πελάτες.

Ειδικότερα, η UPS ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα της τάξεως των $23,2 δισ., αυξημένα κατά 9,2% σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2020. Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε $2,9 δισ., 22,6% αυξημένα σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε αναθεώρηση της εκτίμησής της περί του προσαρμοσμένου λειτουργικού κέρδους για το 2021 στο 13% από 12,7%.

Σημειώνεται πως τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας αντανακλούν τη στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των περιορισμών που επέφεραν τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας. Τέλος, υπενθυμίζεται πως η UPS έχει εισέλθει σε συμφωνία με τη Roadie για την εξαγορά της δεύτερης. Η Roadie ειδικεύεται στις αυθημερόν παραδόσεις και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, και η Home Depot.

Φωτό:  Anna Shvets/ Pexels

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.