
H Costamare Inc. ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο και το α’ εννιάμηνο του έτους.
Όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό, σημαντική είναι η αύξηση των κερδών της εταιρείας το γ΄τρίμηνο έναντι του αντίστοιχου διαστήματος το 2020. Ειδικότερα, τα κέρδη της Costamare το γ’ τρίμηνο ανήλθαν στα $115,2 εκατ. ($0,87/μετοχή) έναντι κερδών $25,25 εκατ. ($0,14/μετοχή) το γ΄ τρίμηνο του 2020.
Σε επίπεδο εννιαμήνου, τα κέρδη της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρείας διαμορφώθηκαν στα $274 εκατ. ($2,04/μετοχή) έναντι απωλειών $18,2 εκατ. τους πρώτους εννέα μήνες του 2020.
Παράλληλα η εταιρεία το γ’ τρίμηνο παρέλαβε ακόμη 20 bulkers (στο σύνολο 34 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου έχουν προστεθεί στον στόλο) ενώ άλλα τρία αναμένεται να προστεθούν στον στόλο έως το τέλος του έτους.
Με αφορμή τις οικονομικές επιδόσεις της Costamare o κ. Γρηγόρης Ζήκος, Chief Financial Officer της εταιρείας σχολίασε: «Η ανάκαμψη της αγοράς των containerships που ξεκίνησε το β’ εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίζεται ευνοούμενη από τις συνθήκες προσφοράς και ζήτησης. Η διαθεσιμότητα containerships στην αγορά είναι περιορισμένη λόγω του αυξημένου όγκου διακινηθέντων φορτίων και της ισχυρής ζήτησης για τονάζ, η οποία έχει επιδεινωθεί από τη λιμενική συμφόρηση και τη γενική έλλειψη εξοπλισμών».
Ενδεικτικό της πολύ καλής απόδοσης της ναυλαγοράς είναι το γεγονός ότι η μέση διάρκεια ναύλωσης του στόλου containerships της Costamare υπερβαίνει τα τέσσερα έτη, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Ζήκος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ