
Την πρωτοκαθεδρία που διατηρούσαν επί τέσσερις μήνες στις νέες παραγγελίες απώλεσαν τον Σεπτέμβριο τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.
Ειδικότερα, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν το 28% των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως. Συνεπώς, με οδηγό τη Hyundai Heavy Industries (HHI) ανέλαβαν την κατασκευή πλοίων χωρητικότητας 910.000 compensated gross tons (CGTs) από τα συνολικά 3,28 εκατ. CGT, βάσει δεδομένων της Clarksons.
Παράλληλα, τα κινεζικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες που αντιστοιχούν σε 1,95 εκατ. CGTs (60% επί των συνολικών), ενώ τα ιαπωνικά παραγγελίες ύψους 260.000 CGTs (8% των συνολικών).
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως η μέση τιμή των παραγγελιών που εξασφάλισαν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία διαμορφώθηκε στα $170 εκατ., σχεδόν τρεις φορές αυξημένη σε σύγκριση με εκείνη των παραγγελιών που εξασφάλισαν τα κινεζικά, η οποία διαμορφώθηκε στα $60 εκατ./πλοίο.
Τέλος, το διεθνές backlog των ναυπηγείων ανήλθε στα 87,63 εκατ. CGTs στα τέλη Σεπτεμβρίου. Το backlog των νοτιοκορεατικών διαμορφώθηκε στα 28,56 εκατ. CGTs, των κινεζικών στα 35,37 εκατ. και των ιαπωνικών στα 9,40 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ