
Η εταιρεία Höegh Autoliners, η οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς οχημάτων, υπέγραψε πρόσφατα επιστολή πρόθεσης συνεργασίας (LoI) με την China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd. (CMHI) για την κατασκευή μιας σειράς Aurora Class πλοίων πολλαπλών καυσίμων, τα οποία θα μπορούν στο μέλλον να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Σύμφωνα με τους όρους του LoI που υπεγράφη, τα δύο πρώτα πλοία της σειράς είναι προγραμματισμένα για παράδοση στο δεύτερο μισό του 2024. Τα πλοία της κατηγορίας Aurora διαθέτουν το notation «ammonia ready» του DNV, πράγμα που τα καθιστά τα πρώτα στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς οχημάτων τα οποία είναι προετοιμασμένα ώστε να μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο αμμωνία ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Σε συνδυασμό με τη μεταφορική τους ικανότητα, που ανέρχεται στα 9.100 οχήματα, τα εν λόγω πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον πλοία μεταφοράς οχημάτων που έχουν ποτέ ναυπηγηθεί.
Η Höegh Autoliners έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ενεργειών απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της. Από το 2008, η εταιρεία έχει επιτύχει μείωση της έντασης άνθρακα του στόλου της κατά 37% και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά την επίτευξη του στόχου του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030, ενώ φιλοδοξία της εταιρείας είναι η επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2040.
Φωτό: www.hoeghautoliners.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ