
Η εταιρεία Höegh Autoliners, η οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς οχημάτων, υπέγραψε πρόσφατα επιστολή πρόθεσης συνεργασίας (LoI) με την China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd. (CMHI) για την κατασκευή μιας σειράς Aurora Class πλοίων πολλαπλών καυσίμων, τα οποία θα μπορούν στο μέλλον να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Σύμφωνα με τους όρους του LoI που υπεγράφη, τα δύο πρώτα πλοία της σειράς είναι προγραμματισμένα για παράδοση στο δεύτερο μισό του 2024. Τα πλοία της κατηγορίας Aurora διαθέτουν το notation «ammonia ready» του DNV, πράγμα που τα καθιστά τα πρώτα στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς οχημάτων τα οποία είναι προετοιμασμένα ώστε να μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο αμμωνία ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Σε συνδυασμό με τη μεταφορική τους ικανότητα, που ανέρχεται στα 9.100 οχήματα, τα εν λόγω πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον πλοία μεταφοράς οχημάτων που έχουν ποτέ ναυπηγηθεί.
Η Höegh Autoliners έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ενεργειών απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της. Από το 2008, η εταιρεία έχει επιτύχει μείωση της έντασης άνθρακα του στόλου της κατά 37% και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά την επίτευξη του στόχου του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030, ενώ φιλοδοξία της εταιρείας είναι η επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2040.
Φωτό: www.hoeghautoliners.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…

Tα πρώτα «απόνερα» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται να έφτασαν στους κόλπους της διεθνούς ναυτιλίας, εγείροντας ανησυχίες για τον αντίκτυπό τους στο παγκόσμιο…

Εξηγήσεις αναφορικά με την απαγόρευση εισόδου Φιλιππινέζων ναυτικών σε λιμάνια των ΗΠΑ ζητά με ανακοίνωσή της η Πρεσβεία των Φιλιππίνων από την Ουάσιγκτον. «Η…

Η βραζιλιάνικη δημόσια πετρελαϊκή επιχείρηση Petrobras ανακοίνωσε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου ότι έλαβε άδεια εξερευνητικής γεώτρησης για κοιτάσματα πετρελαίου σε θαλάσσια περιοχή ανοικτά του…

Οι μέχρι στιγμής θαλάσσιες μεταφορές στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω Supramaxes, έχουν μειωθεί σημαντικά, με τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα Ultramaxes και Panamaxes να έχουν πλέον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ