
Η εταιρεία Höegh Autoliners, η οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς οχημάτων, υπέγραψε πρόσφατα επιστολή πρόθεσης συνεργασίας (LoI) με την China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd. (CMHI) για την κατασκευή μιας σειράς Aurora Class πλοίων πολλαπλών καυσίμων, τα οποία θα μπορούν στο μέλλον να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Σύμφωνα με τους όρους του LoI που υπεγράφη, τα δύο πρώτα πλοία της σειράς είναι προγραμματισμένα για παράδοση στο δεύτερο μισό του 2024. Τα πλοία της κατηγορίας Aurora διαθέτουν το notation «ammonia ready» του DNV, πράγμα που τα καθιστά τα πρώτα στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς οχημάτων τα οποία είναι προετοιμασμένα ώστε να μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο αμμωνία ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Σε συνδυασμό με τη μεταφορική τους ικανότητα, που ανέρχεται στα 9.100 οχήματα, τα εν λόγω πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον πλοία μεταφοράς οχημάτων που έχουν ποτέ ναυπηγηθεί.
Η Höegh Autoliners έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ενεργειών απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της. Από το 2008, η εταιρεία έχει επιτύχει μείωση της έντασης άνθρακα του στόλου της κατά 37% και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά την επίτευξη του στόχου του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030, ενώ φιλοδοξία της εταιρείας είναι η επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2040.
Φωτό: www.hoeghautoliners.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ξεκινούν άμεσα οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του σε…
Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Oρμούζ αποτελεί μία από τις επιλογές του Ιράν για να απαντήσει στους εχθρούς του, δήλωσε σήμερα στο…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Εν μέσω μειωμένου επενδυτικού ενδιαφέροντος σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη, πρόσφατη έκθεση της Allied σκιαγραφεί τη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ