
Τη στήριξή της στις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας για απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα εκφράζει με ανακοίνωσή της η International Union of Marine Insurance (IUMI), η οποία υπογραμμίζει επίσης ότι για τη μετάβαση αυτή σημαντικό ρόλο θα κληθεί να διαδραματίσει η διαχείριση κινδύνου.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι προωθούνται ναυτιλιακά καύσιμα όπως η αμμωνία και το υδρογόνο, ωστόσο η χρήση τους χρειάζεται σωστή διαχείριση και ασφάλιση, και αυτό απαιτεί έναν διεθνή κανονισμό.
Η κ. Helle Hammer, πρόεδρος του Policy Forum της IUMI, αναφέρει: «Επικροτούμε τις φιλοδοξίες και τις εκκλήσεις του ΙΜΟ για μια απανθρακοποιημένη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ως ναυτασφαλιστές, είναι δουλειά μας να βοηθούμε τους πλοιοκτήτες σε μια ασφαλή μετάβαση σε χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών άνθρακα καύσιμα. Καθώς οι νέοι αυτοί τύποι καυσίμων δεν έχουν δοκιμαστεί αρκετά, η βιομηχανία ασφάλισης δεν έχει προηγούμενη εμπειρία ή καταγραφές για να βοηθήσει στην αξιολόγηση πιθανών κινδύνων. Πρέπει να μάθουμε περισσότερα για τα καύσιμα αυτά και να εκπαιδεύσουμε κατάλληλα τους πελάτες μας. Απαιτούνται συγκεκριμένοι κανονισμοί από τον ΙΜΟ για την εφαρμογή και τη χρήση αυτών των νέων καυσίμων».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα κατατέθηκαν προτάσεις στον ΙΜΟ για την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών ασφαλείας για νέους τύπους καυσίμων, με στόχο την ασφάλεια πληρωμάτων και πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με φόντο το γαλάζιο του Σαρωνικού και με εφόδιο τον ενθουσιασμό των ιστιοπλόων, έμπειρων και αρχάριων, η 2η Drydockers Regatta, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο…
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ