
Τη στήριξή της στις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας για απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα εκφράζει με ανακοίνωσή της η International Union of Marine Insurance (IUMI), η οποία υπογραμμίζει επίσης ότι για τη μετάβαση αυτή σημαντικό ρόλο θα κληθεί να διαδραματίσει η διαχείριση κινδύνου.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι προωθούνται ναυτιλιακά καύσιμα όπως η αμμωνία και το υδρογόνο, ωστόσο η χρήση τους χρειάζεται σωστή διαχείριση και ασφάλιση, και αυτό απαιτεί έναν διεθνή κανονισμό.
Η κ. Helle Hammer, πρόεδρος του Policy Forum της IUMI, αναφέρει: «Επικροτούμε τις φιλοδοξίες και τις εκκλήσεις του ΙΜΟ για μια απανθρακοποιημένη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ως ναυτασφαλιστές, είναι δουλειά μας να βοηθούμε τους πλοιοκτήτες σε μια ασφαλή μετάβαση σε χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών άνθρακα καύσιμα. Καθώς οι νέοι αυτοί τύποι καυσίμων δεν έχουν δοκιμαστεί αρκετά, η βιομηχανία ασφάλισης δεν έχει προηγούμενη εμπειρία ή καταγραφές για να βοηθήσει στην αξιολόγηση πιθανών κινδύνων. Πρέπει να μάθουμε περισσότερα για τα καύσιμα αυτά και να εκπαιδεύσουμε κατάλληλα τους πελάτες μας. Απαιτούνται συγκεκριμένοι κανονισμοί από τον ΙΜΟ για την εφαρμογή και τη χρήση αυτών των νέων καυσίμων».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα κατατέθηκαν προτάσεις στον ΙΜΟ για την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών ασφαλείας για νέους τύπους καυσίμων, με στόχο την ασφάλεια πληρωμάτων και πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ