
Τη στήριξή της στις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας για απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα εκφράζει με ανακοίνωσή της η International Union of Marine Insurance (IUMI), η οποία υπογραμμίζει επίσης ότι για τη μετάβαση αυτή σημαντικό ρόλο θα κληθεί να διαδραματίσει η διαχείριση κινδύνου.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι προωθούνται ναυτιλιακά καύσιμα όπως η αμμωνία και το υδρογόνο, ωστόσο η χρήση τους χρειάζεται σωστή διαχείριση και ασφάλιση, και αυτό απαιτεί έναν διεθνή κανονισμό.
Η κ. Helle Hammer, πρόεδρος του Policy Forum της IUMI, αναφέρει: «Επικροτούμε τις φιλοδοξίες και τις εκκλήσεις του ΙΜΟ για μια απανθρακοποιημένη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ως ναυτασφαλιστές, είναι δουλειά μας να βοηθούμε τους πλοιοκτήτες σε μια ασφαλή μετάβαση σε χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών άνθρακα καύσιμα. Καθώς οι νέοι αυτοί τύποι καυσίμων δεν έχουν δοκιμαστεί αρκετά, η βιομηχανία ασφάλισης δεν έχει προηγούμενη εμπειρία ή καταγραφές για να βοηθήσει στην αξιολόγηση πιθανών κινδύνων. Πρέπει να μάθουμε περισσότερα για τα καύσιμα αυτά και να εκπαιδεύσουμε κατάλληλα τους πελάτες μας. Απαιτούνται συγκεκριμένοι κανονισμοί από τον ΙΜΟ για την εφαρμογή και τη χρήση αυτών των νέων καυσίμων».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα κατατέθηκαν προτάσεις στον ΙΜΟ για την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών ασφαλείας για νέους τύπους καυσίμων, με στόχο την ασφάλεια πληρωμάτων και πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόσφατη ανακοίνωση της Hanwha Engine για την παραγωγή της πρώτης παγκοσμίως μηχανής διπλού καυσίμου X-DF με τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης (Variable Compression Ratio…
Ένα σημαντικό βήμα για την τεχνολογία αυτόνομων ρομπότ βαθέων υδάτων που ανοίγει τον δρόμο για αποστολές σε εξαιρετικά απαιτητικά περιβάλλοντα ανακοινώθηκε πρόσφατα από την…
Το τρέχον έτος, η αμερικανική παραγωγή καλαμποκιού έχει ανέλθει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα και διαμορφώθηκε σε 425 εκατ. τόνους. Ωστόσο, παρά την αύξηση κατά…
Σε 1,7% ανήλθε ο ρυθμός ανάπτυξης του 2ου τριμήνου, σε ετήσια βάση στη χώρα μας όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Αυξημένες…
Με γνώμονα την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων του, ο κολοσσός POSCO Group φαίνεται να εξετάζει την είσοδό του στο ναυτιλιακό επιχειρείν. Συγκεκριμένα, η POSCO εξετάζει…
Οι χώρες της ΕΕ εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας δεκαετούς καθυστέρησης στην καθιέρωση φόρων αναφορικά με τα καύσιμα των αερομεταφορών και της ναυτιλίας, αναφέρει δημοσίευμα…
Οι διελεύσεις πλοίων από τα Στενά του Μπαμπ ελ Μάντεμπ τον περασμένο μήνα έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδό τους από τον Ιανουάριο του 2024, σύμφωνα…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς τα εναλλακτικά καύσιμα, οι στρατηγικές συνέργειες κορυφαίων εταιρειών του κλάδου πληθαίνουν. Στο πλαίσιο αυτό, μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ