Γιατί η Σεούλ «κλείνει το μάτι» στα πράσινα πλοία

Γιατί η Σεούλ «κλείνει το μάτι» στα πράσινα πλοία

65
Γιατί η Σεούλ «κλείνει το μάτι» στα πράσινα πλοία

Προσχέδιο με στόχο την ανταγωνιστικότητα των ναυπηγείων της αποκάλυψε η Νότια Κορέα την Πέμπτη 9 Αυγούστου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του προσχεδίου, η Νότια Κορέα φιλοδοξεί να καταλάβει έως και το 75% της αγοράς ναυπηγήσεων πλοίων μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών έως το 2030.

Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2021 τοποθετήθηκαν συνολικά παραγγελίες για 30,2 εκατ. compensated gross tons (CGTs), εκ των οποίων το 42% αφορούσε τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Ακόμη, από τις παραγγελίες που αφορούσαν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, η ασιατική χώρα ανέλαβε το 66%, βάσει του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας.

Παράλληλα, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ενισχύσει και τις σχετικές υποδομές της ασιατικής χώρας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, με την κατασκευή δύο πλοίων ανεφοδιασμού LNG έως το 2022, όπως και με την κατασκευή τερματικού σταθμού προμήθειας στη νοτιοανατολική πόλη Ουλσάν έως το 2024.

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο έτος η κυβέρνηση στη Σεούλ ανακοίνωσε πως προσβλέπει στην επένδυση κεφαλαίων της τάξεως των 254 δισ. γουόν (περίπου $217 εκατ.), από το 2022 έως το 2031, προκειμένου να αναπτυχθούν τεχνολογίες για πλοία κατανάλωσης καθαρής ενέργειας.

Τέλος, οι φιλοδοξίες της Νότιας Κορέας δεν περιορίζονται μόνο σε περιβαλλοντικά θέματα. Άλλωστε, η χώρα στοχεύει σε μερίδιο έως και 50% επί της παγκόσμιας αγοράς αυτόνομων πλοίων έως το 2030, με τη Σεούλ να χαράζει σαφείς πολιτικές προς την κατεύθυνση αυτή έως το 2025.

Φωτό: Sung Jin Cho/ Unsplash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.