
Η ναυτιλιακή εταιρεία Phoenix Tankers Pte. Ltd., μια εταιρεία του ομίλου MOL, ανακοίνωσε την υπογραφή μιας συμφωνίας με τη Namura Shipbuilding Co., Ltd για τη ναυπήγηση δύο VLGCs τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά LPG και αμμωνίας, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν και LPG ως καύσιμο.
Το υγραέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, και τις εκπομπές SOx αλλά και βλαβερών σωματιδίων κατά περίπου 90% σε σχέση με το πετρέλαιο. Τα νεότευκτα πλοία , τα οποία είναι προγραμματισμένα για παράδοση μετά το 2023, είναι σχεδιασμένα για βέλτιστη οικονομία καυσίμου, ενώ οι καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες που θα διαθέτουν θα τους επιτρέπουν να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI που θα ισχύει για VLGC πλοία τα οποία ναυπηγούνται μετά το 2022.
Η αμμωνία έχει έρθει στο προσκήνιο ως ένα καθαρό καύσιμο επόμενης γενιάς το οποίο δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα όταν καίγεται, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως “φορέας υδρογόνου” για τη μεταφορά υδρογόνου. Τα δύο νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν να μεταφέρουν και αμμωνία, αποτελώντας αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αμμωνίας στον κόσμο. Επιπλέον, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν μελλοντικά και αμμωνία ως καύσιμο, δεδομένων των παρόμοιων χαρακτηριστικών που έχουν η αμμωνία και το LPG ως καύσιμα.
Στα πλαίσια του οδηγού “MOL Group Environmental Vision 2.1” ο όμιλος MOL συνεχίζει τις προσπάθειές του για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου συμβάλλοντας στην διαμόρφωση μιας κοινωνίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ