Με το βλέμμα στα πράσινα πλοία η γερμανική βιομηχανία κρουαζιέρας

Με το βλέμμα στα πράσινα πλοία η γερμανική βιομηχανία κρουαζιέρας

109
Με το βλέμμα στα πράσινα πλοία η γερμανική βιομηχανία κρουαζιέρας

Η Meyer Werft και η Ocean Residents Development Ltd (ORD) ήρθαν σε συμφωνία για τη ναυπήγηση ενός νέου πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου. Η παραγγελία αυτή συνιστά μόλις τη δεύτερη παραγγελία για ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιου από την αρχή της πανδημίας και αποτελεί το δίχως άλλο μια σπουδαία επιτυχία για την Meyer Werft η οποία θα προσπαθήσει να αυξήσει τη δραστηριότητα του ναυπηγείου της στο Papenberg της Γερμανίας. Στο επόμενο διάστημα αναμένεται να συμφωνηθούν και οι όροι χρηματοδότησης του συνολικού έργου.

Χαρακτηριστικές για το έργο, είναι οι δηλώσεις του Kristian Stensby, Chairman και CEO της ORD: «Είμαστε τυχεροί που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με τη Meyer Werft, μια εταιρεία που έχει διατηρήσει τη ναυπηγική της παράδοση για 226 χρόνια – δηλαδή επτά γενιές – και που είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή καινοτόμων και πολυσύνθετων επιβατικών πλοίων με εξαιρετική φήμη για την ποιότητα, την ακρίβεια και την έγκαιρη παράδοση τους».

Το νέο πλοίο θα ονομαστεί «Njord» και θα περιλαμβάνει 117 καμπίνες-διαμερίσματα τα οποία θα είναι προς πώληση προς κάθε ενδιαφερόμενο. Η κατασκευή του «Njord» αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025 και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ναυπηγικής εταιρείας θα έχει χωρητικότητα 84.800 τόνους γκρος, θα φτάνει τα 289,30 μ. σε μήκος και τα 33,50 μ. σε πλάτος ενώ θα μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 1.000 άτομα (πλήρωμα και επιβάτες).

Η σχεδίαση του νέου κρουαζιερόπλοιου θα το καταστήσει ένα από τα πιο προηγμένα επιβατηγά πλοία που θα έχουν ναυπηγηθεί. Θα διαθέτει κινητήρες διπλού καυσίμου, με δυνατότητα χρήσης LNG ή MGO ως προωθητικό καύσιμο. Ταυτόχρονα, τόσο οι μηχανές όσο και οι δεξαμενές καυσίμων θα είναι σχεδιασμένες ώστε να επιδέχονται εύκολα μετασκευή που θα τους επιτρέψει τη μελλοντική χρήση καυσίμων όπως είναι η αμμωνία. Τέλος το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα μπαταριών, το οποίο σε συνδυασμό με τις μηχανές θα επιτρέπει στο «Njord» να φτάνει τελική ταχύτητα 21 κόμβων.

Φωτό: Meyer Werft

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.